Wie gaat er ook voor een tweede (of derde of vierde of....) kind?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
de topic zegt het al. Wie gaat er ook voor een volgende? Mijn zoontje is bijna 5 maanden oud en wij zijn er weer voor aan het gaan. Heb net vorige week mijn ongi gehad, dus nu gaat het echt tellen zeg maar. Daarvoor ook al 1x, maar toen waren we nog niet echt bezig en was   het onduidelijk hoe en wat. Nu zaten er 31 dagen tussen de 1e en 2e x ongi.
Het is wel grappig. Ik ben erg met mijn zoontje bezig en begin me nu ook weer te orienteren op zwanger worden. Ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt. Vorige keer 6 maanden, maar toen had ik een erg onregelmatige en lange cyclus. Nu ziet het er wat dat betreft beter uit met een cyclus van 31 dagen.
Groetjes Veerle

Hallo

mijn zoontje is 3 jaar ik we zijn al tijdje bezig  met  tweede kindje maar dat lukt ons nog niet

Ik ben nou 11 dagen overtijd gisteren test gedaan maar was helaas negatief

Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 7 mei,
ik voel me ziek alles doet pijn     Maar ja ik wacht nog even.   ben benieuwd

Groetjes  

Hallo,

Wij gaan in sept voor ons 2e wonder!!
Marissa is nu 13 maanden.

Veel suc6 met zwanger worden.

Groetjes Belinda

Hallo

Wij gaan voor ons derde kindje heb al een dochter van 21 maanden
Onze zoon zijn we helaas met 5 maanden zwangerschap
op 18-05-07 verloren.
Maar nu gaan we het dus weer proberen.
Ben alleen nog niet ongesteld geweest dus weet niet hoe ik
rekenen.

Groetjes ilona

Hallo allemaal,

Spannend voor jullie allemaal!

Voor mij nog niet zo. Hoewel het al wel begint te kriebelen .

We gaan er ook voor (nummer 3), maar nog niet deze cyclus (vandaag ong.), want we hebben er al 2 vlakbij elkaar in maart.

Ik zal voor jullie duimen!

Groet

Jente

In december ben ik met de pil gestopt, en vanaf mei zijn we voor het eggie gegaan.
We hebben 2 meiden (4 en 2,5), en een derde wondertje erbij zou geweldig zijn.

Hey Veerle,

Welkom weer hier!!!!
Ja ben hier al een tijdje actief!!!!
Maar leuk dat je ernu ook bent!!!
Ja mijn verhaal ken je al alleen het verschil met jouw is dat ik nog geen ongi heb gehad!!!
Ben erg nieuwsgierig moet nu ook heel vaak plassen, maar ja je lichaam houd je ook weleens voor de gek hé!!! Nou wil je heel veel klusplezier wensen en wie weet is het meteen raak haha!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan