wie gaat er ook zaterdag testen!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik was even benieuwd of er ook mensen zijn die morgen gaan testen.
Ik ben zo zenuwachtig !!!!
Als ik van mijn normale cyclus uitga heb ik morgen mijn NOD maar vorige maand was hij ineens 35 dagen.
Ik ga morgen testen omdat ik nogal nieuwsgierig aangelegd ben  maar als hij negatief is wacht ik tot volgende week zaterdag.
Dit is voor mij na een miskraam ronde 3 voor mijn eerste kindje.
Ik hoop dat er meer meiden in spanning zitten het is zo leuk om dat met elkaar te delen.
Ik wens iedereen alvast heel veel succes!!!

TOYTOYTOY

groetjes Francis

Hoi hoi,

En veel succes morgen!!!
Ga duimen dat het raak is voor je oké!!!

Liefs Sandy

Hi,

ik heb morgen ook mijn NOD. Ik ga morgenochtend samen met mijn vriend testen, pff.... spannend. Hij denkt dat het niet gelukt is (om teleurstelling te voorkomen). Ik weet het niet. Heb 21 en 22 juni ' wat bloed gehad ' (klinkt zo raar). Dus vol spanning wachten tot morgen.

Het is trouwens de 1e ronde voor ons 1e kindje

Vandaag is mijn vakantie begonnen (ben afgestudeerd als juf), dus als het zo is wordt het een fijn begin van de vakantie!!

Iedereen heeeeeeeeeel veel succes en ik zal ook voor jullie

xx linda

Hallo allemaal,

Spannend he?! Het is bijna zaterdag. Morgen heb ik ook mijn NOD. Veel succes met testen! !! Ik moet wel zeggen dat ik, mocht ik morgen niet ongi zijn, ik juist even wil wachten met testen (maar of ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen is natuurlijk  de vraag).  Bij mijn eerste kindje wist  ik met 6 weken dat ik zwanger was omdat dit toen onverwacht was en dat vond ik wel fijn. Je hoeft het dan wat minder lang geheim te houden en je kunt dan al snel terecht bij de verloskundige voor een eerste afspraak. Maar dat is natuurlijk ieders persoonlijke keuze.

Groetjes, Pluis (derde ronde)

Ik heb vandaag ook getest maar hij was helaas negeatief...op naar ronde 5 dus!

Kus Evelien

hOi,

ik heb ook getest.... t was negatief, maar ik ben wel nog niet ongi
dus als ik maandag nog altijd niet ongi ben ga ik even langs bij de dokter.

1 hoopvol ding, mijn moeder heeft thuis nog nooit een positieve thuistest gehad! dus misschien ligt t in de familie   (heeft iemand hier nog meer ervaring mee??)

iedereen veel succes

xx Linda

Hoi dames,

Nou ook ik heb getest vanmorgen en helaas negatief.
Maar ook bij mij nog geen RD te bekennen dus ik houd de moed erin.
BIj mijn eerste zwangerschap duurde het ook een week voor hij positief was en het kan zo zijn dat ik deze maand een cyclus heb van 35 dagen.
Dus......dames houd de moed er   in ik duim voor een RD-loze periode van 9 maanden   voor jullie hihihi.
Heel gek maar ik had voor het eerst het gevoel dat het zover was ik heb enorme honger een raar beurs gevoel in mijn onderbuik en ik ruik alles en vind alles stinken.
Maar ja misschien hebben we gewoon tevroeg getest.
Nou houd elkaar op de hoogte is wel zo gezellie.

groetjes Francis

hey hey,

ik heb vandaag mijn nod,

ik heb 5 dagen geleden al getest maar deze gaf negatief aan, het was natuurlijk wel al heel vroeg maar ik was erg nieuwsgierig!

ik wil wachten tot maandag omdat over het algemeen mijn ongi erg regelmatig is weer ( na bijna een half jaar, lees rustig 3 kwart jaar )

ik ben trouwens in de 15e ronde voor mijn eerste  na mijn curretage in mei 2006,

xxx

Terug
Bovenaan