Wie gaat er straks mee naar de baby dreumes club?

Hoi dames!

De maand december gaat al hard voorbij en over een kleine maand zullen we niet meer bovenaan de zwangerschapslijst staan maar onderaan in de baby dreumes lijst.

Ik vroeg me af wie van de dames ook "meegaat" naar de baby dreumes site.

Ik ga iniedergeval wel mee!
En ik hoop dat jullie ook allemaal meegaan.

Lieve dames,
Ik wil jullie heel erg bedanken voor de afgelopen 8 maanden.
Ik vond het altijd heel gezellig bij de december2011 mama's.
Altijd wel iemand die op je topics reageerd!
Even een hart onder de riem, een goed advies, even je verhaal kwijt kunnen!
Ik hoop dat jullie allemaal mee gaan naar het volgende stadium!
En dat ik daar ook kan genieten van de verhalen van jullie als trotse mama's en dat ik jullie daar ook nog om advies kan vragen.

Voor iedereen alvast hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Geniet van de feestdagen met jullie kleintjes erbij en voor de dames die nog even moeten wachten voordat jullie beebje geboren wordt: heel veel succes, we weten (bijna) allemaal hoe zwaar de laatste loodjes zijn!

Liefs Danielle en een knuffel van Finn:)

hoi danielle

ik gaat zeker mee naar de baby dreumes club.
kon ook altijd mijn verhaal kwijt.
ik las zeker alles wat iedereen erop zette, reageerde niet altijd maar het lezen van alle verhalen was zeker fijn om te doen.

hopelijk mag ik ook snel mijn kleine meisje in me armen houden. ( was afgelopen zaterdag uitgerekend).
Het rommelt lekker van binnen maar echt doorzetten doet het nog niet.
Moet morgen weer naar de vk toe en hoop dat ze me dan gaat strippen. ( Bij mij in de familie staat bekend dat ze pas ergens last van krijgen (kwa weeen pijn) bij 7 a 8 cm ontsluiting.

liefs debora

Ik ga ook zeker mee naar de baby/dreumesclub! Ik ben dan op 30november bevallen, maar blijf gewoon bij jullie... Het is mijn vertrouwde clubje mensen en idd ben zeer benieuwd naar alle dingen die onze beebjes gaan doen en wanneer:) hoe bevalt et moederschap voor diegene die hun 1e kindje hebben gekregen en hoe gaat het bij 2 of meer kindjes? Waar loop je tegen aan, wat is vooral leuk en vragen om tips is altijd fijn... Soms zijn dingen ook gewoon herkenbaar... Al met al, ik heb hier enorm genoten en hoop samen met jullie op het baby/dreumesforum gewoon door te kletsen...

Fijne feestdagen en een voorspoedig 2012...

Laten we ook alle beebjes herdenken die onze wereld niet hebben mogen ontdekken en die "slapend" geboren zijn en alle beebjes die niet mee naar huis hebben mogen komen!
Voor hen brand er een lichtje in mijn kerstboom.

@marleen, heel mooi geschreven je laatste alinea. Ik sluit me hier helemaal bij aan!
@debora, ik hoop dat jij ook zo makkelijk je ontsluitingsweeen doormaakt. Hopelijk gaat het snel gebeuren!

Liefs

Ik ga ook mee naar de baby dreumes club. Ben officieel ook geen december mama omdat ik op 29 november bevallen ben, maar voel me wel een december mama.

Verder kan me alleen maar aansluiten bij wat de dames hierboven hebben geschreven. Ik heb ook echt veel steun aan jullie gehad en zal jullie advies nog zeker nodig gaan hebben.
Ben erg benieuwd naar al jullie verhalen over de kleintjes en hoe jullie dingen ervaren.

Ik wens jullie ook allemaal hele fijne feestdagen en een heel goed, gezond en liefdevol 2012!!

groetjes Kim

Ja hoor ook ik ga mee, de verhalen en het advies zijn idd altijd welkom!

Fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2012!

Terug
Bovenaan