wie gaat er testen op vaderdag??

A

Anoniem

Guest
Dag meiden, wie van jullie gaat er testen op vaderdag? Lijkt me zo'n leuk kadootje;) Zijn er nog meer meiden die dan gaan testen?

Ik niet wacht eerst ff mijn nod af op donderdag ofzo.....l

Hoi.

Ik heb een dag voor moederdag getest en ook idd met moederdag laten weten nou ze vonden het geweldig!. alleen is het helaas met hemelvaartsdag een miskraam geworden.

we denken nu dat we weer zwanger zijn omdat ik nu 3 dgn over me NOD zit. en test opnieuw een dag voor Vaderdag.
liefs

Helaas is voor mij nog te vroeg dan om te testen, maar zou wel onwijze leuk zijn!!

Succes allemaal!

Wij gaan wel testen op vaderdag (als het nog nodig is) Dat zou echt een waanzinnig cadeau zijn. Eerlijk gezegd ga ik er wel vanuit dat ik gewoon ongi wordt zaterdag of zondag.

Ik weet niet of ik zo lang kan wachten hoor, maar hoop dat ik het volhou;)

@lindakwaijtaal: ik hoop dat je zaterdag positief test! Het is je van harte gegund!
@mamamijn: het zou kunnen dat je toch positief test op vaderdag. Heb je veel kwaaltjes? Ik eigenlijk helemaal niet, aleen heel moe.

@emmy, ik weet het niet meer, ik denk gewoon dat ik me alles inbeeld op het moment. Borsten, pijntje in de buik. Het zijn ook allemaal kwalen die je kan hebben als je ongi moet worden. Blegh, deze laatste dagen zijn echt vreselijk!!!!!!

@lindakwaijtaal, meid ik duim voor je dat het positief is, zou zo fijn zijn na de miskraam!

denk dat het voor mij ook te vroeg is , heb dinsdag mijn nod ...Suc6 en hopen op possy testen !!!

Terug
Bovenaan