Wie gaat er voor het eerste kindje ?

A

Anoniem

Guest

Hallo,

Ik ben hier nieuw op het forum....
Wie nog meer ???
Ik ben nieuwsgierig!!!

Ik ben nu ruim een maand geleden gestopt met de pil. En ben 24 jaar. Misschien is wel gezellig om iedereen een beetje te leren kennen. Die in de zelfde ronde zitten.

Groetjes van mij.....

Hoi Linde,

Welkom hier. Als je kijkt bij onderwerp ( hoe lang is iedereen al bezig?)  paar regels onder deze zie je er gelijk al een paar staan.

Liefs, Daniëlle

quote: Damisa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2007 20:26:19'));

Hoi Linde,

Welkom hier. Als je kijkt bij onderwerp ( hoe lang is iedereen al bezig?)  paar regels onder deze zie je er gelijk al een paar staan.

Liefs, Daniëlle

Ja zag het ook net bedankt
Groetjes

Hoi Linde,

Welkom hier. Ik ben hier ook pas nieuw. Ik ben in februari  gestopt met de pil, heb eerst 2x een natuurlijke menstruatie afgewacht, Dan weet je ook iets beter hoe lang je natuurlijke cyclus is. Bij mij zit er een verschil van 1 week in, maar dat is nog te overzien. de ene keer was het dus 28 dagen, en de tweede keer 35 dagen. vanaf april zijn we dus ook voor het eerst voor het eggie gegaan, en ik heb mijn ei al gehad. Ik heb 21 mei mijn NOD. Heel erg spanend allemaal.

Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook allemaal spannend en nieuw is. weet je al meer over wanneer jij je ei hebt, en wanneer je NOD= Wel heel erg leuk om naar uit te kijken. Ik wens je in ieder geval heel erg veel klusplezier!!!!

Groetjes Poco.

Hallo,

wij gaan voor ons eerste kindje, ben in sept gestopt met de pil en had steeds cyclus van 28 dagen, behalve april was voor mij 35 dagen.
Morgen (9 mei) heb ik mijn  NOD   of bij 35 dagen pas 16 mei en vind het zoooo spannend! Heb erge last  van mijn borsten sinds 1,5 week  en ook hoge temp. Ook beetje ongi gevoel.  

Iedereen succes!!

Hoi,

Spannend om er helemaal voor te gaan!
Ik ben ook 24 en ben nu ongeveer 9 weken zwanger. We gaan a.s. dinsdag voor de termijnecho en ik ben wel erg benieuwd of alles in orde is. Het is nu dus nog erg spannend.
In ieder geval veel succes!

Hoi hoi,

Wij zijn ook bezig voor de eerste. Over 5 dagen mijn nod. Ronde 5.

Groetjes,
Sara

Hoi Linde,

Ik schrijf hier al een tijdje mee, en in augustus gaan we voor ons 1e kindje.
Tussen de NOD-lijst van juni zag ik je vraag staan, wat NOD betekend.

Het is de Niet Ongesteld Dag, dus de dag dat je ongi moet worden, maar het dus niet gebeurd.

Succes met zwanger worden.

Liefs Mickey

Terug
Bovenaan