Wie gaat het goede nieuws ook vertellen met kerst??

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik precies 9 weken zwanger van de 1e en morgen willen we het aan mijn ouders gaan vertellen. Ze komen bij mij eten en ik wil ze dan voordat we gaan eten een kadootje geven. Ik heb een chocoladereep gekocht met daarop 'voor de liefste oma' en een met 'voor de liefste opa'. Ik ben zo benieuwd hoe mijn ouders gaan reageren, het is voor hun het  1e kleinkind.  Ben nu al zenuwachtig!
Met 2e kerstdag vertellen we het aan mijn schoonfamilie, op dezelfde manier.

Wie gaat het goede nieuws nog meer vertellen met kerst?

groetjes, Juffie

ps FIJNE KERSTDAGEN ALLEMAAL, GENIET ERVAN! (als je niet te misselijk bent... ;)

Wat spannend joh!

Wij hebben het 1 deceber al verteld! Voor mijn ouders ook hun eerste kleinkind! De reacties waren super!    
Ik ben nu bijna 13 weken!
Geniet er vooral van!

Have fun!

Liefs

Wij gaan het ook vertellen met de Kerst, Ik vind het zo spannend, dit is de laatste avond dat het "ons geheimpje" is.
Morgen gaan we naar mijn ouders en dan  draagt mijn dochtertje een T-shirt met op de achterkant "ik word een grote ZUS".
Ik ben benieuwd of ze het in de gaten hebben en het meteen zien!

Soucky (11 wkn / 4 dgn)

Ik ook!

Vandaar dat ik ook nu pas reageer op het forum, nu iedereen het mag weten, heb er echt zin in. Ben woensdag 12 weken. En ik heb al een zoontje van 13,5 maanden.

Wij gaan het gewoon 'vertellen'.

Janine

leuk idee hoor
hoe is het geweest? en hoe reageerde ze?

ik heb het vrij snel aan me ouders vertelt ik had een opa en oma boek gekocht en me vriend en ik zijn het toen samen gaan geven
het was heel grappig je zag echt die blik toen ze het uitpakten, echt waar
en ze waren zo blij helemaal tranen in  hun ogen
dus dat was heel leuk

xx

Mijn ouders begrepen het meteen, waren helemaal blij!!! Mijn moeder en zusje vonden al wel dat ik een beetje een dikke buik had gekregen, maar zochten daar verder niets achter. Mijn zusje en broertje waren ook apetrots dat ze oom en tante gaan worden!

Mijn schoonmoeder snapte het eerst niet toen ze een chocoladereep kreeg met daarop 'voor de allerliefste oma'. Ze is namelijk al een keer oma en vond het een beetje raar dat wij dat aan haar gaven. Maar daarna kreeg ze het toch door en was erg blij! Mijn schoonzus en zwager begrepen het ook niet meteen, maar vonden het helemaal super. Die hadden het niet verwacht! Dus iedereen blij!

Morgen vertellen we het aan onze beste vrienden met met oud&nieuw aan de rest van mijn vriendinnen + overige familie. Dan mag iedereen het weten!
Ik ben ook heel blij dat ik het eindelijk kon vertellen, want ik wilde het zo graag delen met anderen! Het forum is dan een goede uitlaatklep, maar het is toch echter als je het er met bekenden over kan praten!

groetjes, Juffie

21-01-2008: 2e echo

Wij hebben het 2e kerstdag verteld aan mijn familie!
Het was heel spannend, het is onze eerste, ook de eerste keer dat onze moeders oma worden, en het eerste achterkleinkind!
Ze reageerde allemaal heel enthausiast!
Nu kan ik eindelijk met iedereeeen erover praten! Yeah!!

(10wkn)

Terug
Bovenaan