Wie gaat nog meer voor een tweede kind???

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik wilde even weten wie er nog meer op deze site is die voor een tweede kind bezig zijn?
Ik ben 23 en wij zijn sinds ongeveer 2 a 3 maanden bezig voor een tweede.
Nou leek het me leuk om met andere te kletsen die ook bezig zijn voor een tweede.
Als je wil laat het me weten.

groetjes

hallo

wij ook tweede kindje
ik ben net een weekje 24
en wij zijn al 15 maanden bezig voor een tweede
en ben nu in de tweede ronde clomid net mee klaar dus donderdag weer beginnen met de echo's kijken wanneer ik mijn eisprong heb

Hoi ,

Ik ben jessica en   ik ben 25 jaar.
Wij zijn ook bezig voor een tweede kindje.
We hebben al een dochtertje van 10,5 maand en ze heet Nikita.
We zijn net begonnen.
Ik ben vorige maand met de pil gestopt en had afgelopen zondag mijn NOD.
Ik heb getest , maar de test was negatief.
Jammer.
 De volgende keer beter.

Groetjes Jessica

Hallo,

Wij gaan ook voor een 2e!!!!!
Ik ben Belinda 23 jaar  we hebben een  dochter
van 1 jaar en wij gaan in sept beginen!!
Ik hoop voor iedereen dat ze snel zwanger mogen zijn.

Groetjes Belinda

Hoi hoi,

ff voorstellen ik ben natascha 24 jaar en wij gaan ook voor een tweede kindje, ik heb al een dochter van bijna 2,5 jaar. Wij gaan deze maand beginnen dus weer spannend hoor. Leuk dat iedereen hier een beetje jong is want toen ik de eerste keer zwanger was kreeg ik echt heel veel kritiek van vrienden maar ook van vreemden op straat hebben jullie dit ook meegemaakt? groetjes Natascha

Hallo

Wij zijn ook bezig voor de tweede. Stijn is nu 6 maanden. Zelf ben ik 27 jaar. We zitten pas in ronde 1 hoor, dus voorlopig ga ik er nog niet te veel van uit. Ik had me ook voorgenomen nog niet te gaan kijken bij forum Zwanger worden, maar kan het toch niet laten.

Ben nu wel veel relaxter dan toen ik zwanger wilde worden van de eerste, toen moest het echt nu! maar ik heb nu zoiets van, komt het nu prima, maar duurt het nog even dan ook prima. Maar goed vind het direct wel weer spannend!

Succes allemaal
Carina

Hoi,

Ook wij gaan voor ons 2e kindje. We hebben al een dochter van 14 maanden. Ik ben 27 en mijn man is 31.
We hopen dat het ook deze keer weer snel raak is, maar je weet het natuurlijk nooit. We beginnen deze maand voor het eggie. rond de 15e heb ik mijn eitje.

Ik ben zo benieuwd hoe ik een 2e zwangerschap doorsta. Mijn 1e zwangerschap was helemaal geweldig. bijna niet misselijk ed. geweest.

Allemaal veel succes met zwanger worden en hoop dat iedereen snel naar het zwanger zijn forum kan!!!

groetjes
heartje

hoi meiden

wij zijn ook bezich aan ons 2de kindje
onze Ash is nu net 7 maanden en we zitten in ronde 2
ik moest gisteren normaal mijn orgi hebben maar nog niet gezien of gehoord
dus ik denk dat ik einde van de week ga testen
oja ik ben 24 jaar
groetjes
tess

Terug
Bovenaan