Hoi hoi,
Ik zal weer in het ziekenhuis moeten bevallen, ik woon in Duitsland en daar kun je niet thuis bevallen. Ik ga wel naar een ziekenhuis in Nederland.
Bij de eerste duurde de bevalling te lang waardoor ik uiteindelijk in het ziekenhuis belande. Woonde toen nog in NL.
De 2de (woonde toen in Duitsland) ben ik achteraf wel blij dat ik in het ziekenhuis was omdat de baby heel groot was terwijl de vk had gezegt dat het een kleine was. Mijn dochter was ook helemaal paars en blauw toen ze geboren werd en bleek suiker te hebben waardoor ze om het uur geprikt moest worden.
Ik ga er nu van uit dat ik weer een grote baby krijg en dan vind ik het toch wel prettiger om in het ziekenhuis te zijn voor het geval het niet gaat passen ofzo. (ik ben maar 1.57m) Nu ben ik wel blij met mn brede heupjes, hihi.
Alleen voor de pijnstilling zou ik het niet doen. Beiden heb ik zonder gedaan, hoewel ik echt verging van de pijn. Nu wil ik wel wat gaan doen, maar geen ruggeprik ofzo, ik ben van mening dat je wel wat moet voelen, zou alleen erg prettig zijn als de scherpe rantjes eraf kunnen.