wie gaat wat doen in de vakantie

hallo allemaal

Woensdag is de laatste dag voor mijn dochter dat ze naar de peuterspeelzaal gaat.We sluiten dit af met een schoolreisje. En dan gaat het beginnen de VAKANTIE.
Ik heb zelf ook de eerste 2 weken vrij.Mijn man door omstandigheden niet hij moet werken en is maar 2 dagen vrij.
Wie heeft er   leuke tips om de vakantie dagen door te komen.
Het lijkt me leuk om is even over wat anders te hebben dan over de problemen van onze kids.
Dus kom maar op met de reactie's

Ik zelf weet nog niet wat we gaan doen denk veel zwemmen daar hou ik van en mijn dochter en mijn man niet dus dat komt mooi uit.
verder als het weer het toe laat lekker gaan wandelen en naar de kinderboederij

en verder zien we het wel

groetjes   evelien
 
Wij gaan volgende week woensdag naar Oostenrijk met de caravan. Dat wordt een lange rit voor onze kinderen (2,5 jaar en 4 maanden), maar we rijden 's nachts zodat ze het grootste deel van de rit slapen.
Wij gaan dus naar de camping, ik vind dit ideaal met kleine kinderen, onze jongste zal er nog niks van meemaken, maar de oudste kan lekker zijn energie kwijt in het speeltuintje en zwembad. Heerlijk.
Tja, het klinkt afgezaagd, maar als de kinderen zich vermaken hebben papa en mama ook lekker vakantie .
groetjes van Ruth
 
jeetje je kan zoveel doen.......

bij regen: knutselen (bij de action kan je heel veel halen voor weinig), kleien,  samen prinses spelen, verstoppertje doen...heel leuk om te zien waar ze zich verstoppen.....

Buiten: wandelen, fietsen, kind zelf laten fietsen op driewieler, kinderboerderij, winkelen, vliegtuigen kijken, het bos in, op visite bij familie vrienden etc......


je kindje kan je ook helpen met schoonmaken, eten koken etc etc. vinden ze nu nog leuk om te doen, zou er gebruik van maken!

enne je hoeft niet iedere dag wat te ondernemen!

veel plezier in de vakantie
gr ciska
 
Wij gaan eind augustus kamperen met Rik van 3,5 en Lars van 1,5. We hopen naar Vlieland te gaan, mits het mooi weer is hier in Nederland.

Hopelijk gaat het goed, toen Rik 1,5 was hebben we ook gekampeerd, maar toen was hij elke ochtend om 6 uur wakker, en dus stonden we regelmatig om 7:30 al aan de andere kant van het eiland. We hopen dat de jongens elkaar 's ochtends bezighouden.

Maar verder vinden we het heerlijk om te kamperen, lekker veel buiten, slapen in een slaapzakje.
 
hoi hoi,

Wij gaan laatste week van augustus naar limburg, (schin op geul)
met papa, mama, Lieke bijna 3 en esmee 3 maanden....
Samen met broer, schoonzus en hun 1 jarig zoontje..

Daar hebben we een stacaravan gehuurd, wel ieder een eigen plekje hoor!!
We gaan er met zijn allen op uit maar ook alleen met gezin..

Dagje valkenburg, veel zwemmen en in de speeltuin..

Verder bij huis hebben we een groot zwembad waar veel in gezwommen word..
Ook hebben we hier in de buurt een mega speeltuin daar zijn we ook
geregeld te vinden..
Kinderboerderij vinden we ook erg leuk en natuurlijk gewoon lekker wandelen..

groetjes simone
 
Terug
Bovenaan