wie gebruiken er ook voedings suplementen voor voor de zwangersschap???

A

Anoniem

Guest
een vriendin wees mij er op dat die te koop zijn.
nu vraag ik me af zijn er  hier  oom meiden die ze gebruikt    hebben??
ik ben benieuwd wat en hoe jullie hier tegnover staan en wqat jullie ervaringen hier mee zijn

liefs

ik gebruik het zelf niet maar ik vraag me af of daar niet teveel aan vitamine A inzit?!

om zwanger te worden en te zijn raden ze altijd af om niet te veel vitamine A te nemen!

ik hou het gewoon lekker bij mijn folium zuur

misschien dat er anderen zijn met de ervaring hier van?

Hoi mama van 2 boys,

Zelf gebruik ik vsm Puur Mama tabletten. Dit bevat foliumzuur en zwangerschapsvitamines.   Deze tabletten kun je je gehele zwangerschap innemen en zelfs na de zwangerschap,wanneer je borstvoeding geeft !!!
Ik ben er zeer over te spreken !
De vk had deze tabletten bij mn zusje (30 weken) aangeraden dus vandaar dat ik er ook mee ben begonnen..

Ben je nu al zwanger??

Groetjes maike Sanne

Hallo, Ik slik sinds 4 weken nu Elfanatel. Soort voedingssuplement met visolie voor jezelf en voor je eventuele kind. Ik had gehoord van mijn collega dat het erg goed voor je is en dat je er wat vruchtbaarder door werdt, nou jah dan slikken we ze maar. De verkoopster zelf was er ook erg enthousiast over, ze slikte ze zelf ook en was na 2 jaar proberen en 8 weken slikken zwanger, Het is trouwens op homeopatische basis.

Liefs Esther

Ik slik 2 supplementen. Ik ben van mening: baat het niet, schaadt het ook niet! Wel moet je er goed op letten of het speciaal voor zwangeren is!
Voor het zwanger raken slikte ik VSM puur mama. Daarna had ik " zwanger raken" van Etos in de kast liggen. Die heb ik niet nodig gehad.......
Nu slik ik " zwanger zijn" van Etos. Daarnaast slik ik al de gehele periode visolie capsules. Dit voornamelijk omdat dit een goede uitwerking zou moeten hebben op mijn bloeddruk.
Bij iedere drogisterij en apotheek zijn er speciale zwangerschapsvitamines te verkrijgen. Ga gewoon naar een zaak waar jij je prettig voelt en laat je informeren!   Want er is echt heel heel veel keus! Sinds mijn vorige zwangerschap  zijn er zelfs al meerdere soorten bij gekomen!! Ik weet zelf ook amper wat ik moet kiezen! ;-)
Succes

Ik slik de pilletjes "Mama & Baby", violgens mij van Dagravit en Visoliecapsules. Die laatste schijnen goed te zijn voor de hersenontwikkeling van je kindje. Ik weet dat het ook uit (vette) vis is te halen, maar ik kan niet zo heel erg goed tegen de lucht van vis op t moment, dus doe ik het even zo.

Groetjes Jannie

Hallo allemaal,

ik slik ook VSM puur mama. zowel de zwangerschapsvitamines als de visolie-capsules.
Deze slik ik eigenlijk vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil.
Ik vind het fijn dat het een vitamine preparaat is icm foliumzuur.
Groetjes
Missy

Terug
Bovenaan