Wie gebruikt de maybe baby ovulatietester nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik lees dat iedereen weer druk aan de slag is, wij ook maar tot nu toe zonder resultaat.

Omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb, en maar 4x in 8 maanden ongi wordt heb ik mijzelf de maybe baby ovulatiestester aangeschaft op de babybrabbel site. Die ovulatietesten zijn zo duur en niet aan te slepen bij mijn ellenlange cyclussen.

Nu ben ik benieuwd wie dit dingetje nog meer gebruikt en hoe dat gaat want ik begin er nu al aan te twijfelen...vorige week gaf het aan dat ik een eisprong zou hebben en 4 dagen later wordt ik ongi, dat kan nie kloppen hè!!

Gelukkig ben ik door de HA nu doorgestuurd naar de gynacoloog en deze gaat mijn cyclussen uitgebreid testen in het COLA onderzoek. Nog meer meiden die dit gehad hebben? Dus we zullen zien wat dat gaat brengen. Hopelijk een regelmatige cyclus en snel zwanger worden.

Groetjes, Marijne

Ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis, maar ik lees af en toe nog mee. Ik heb een hele tijd ovulatietesten van Clearblue gebruikt. Deze werkten goed, maar het werd wat prijzig. Daarom heb ik op een bepaald moment ook de Maybe baby aangeschaft (want herbruikbaar). Om geen risico te nemen, heb ik de Maybe baby eerst gebruikt terwijl ik in diezelfde maand ook de Clearblue-testen bleef gebruiken. De Clearblue-test en de Maybe baby waren op precies dezelfde dag postitief. In die maand ben ik overigens zwanger geworden, achteraf gezien heb ik de Maybe baby dus niet nodig gehad. Maar... het werkte wel bij mij (tot mijn grote verrassing overigens).

Groetjes, Marijke

Hoi Marijke,

Dat klinkt goed. Ik had er op zich wel een betrouwbaar gevoel bij en het is in feite niks anders dan een klein microscoopje. Ik gebruik hem nu pas een week dus kan er nog niet veel over zeggen. Ga hem deze maand elke dag gebruiken en eens zien wat het brengt. Ik heb wel de neiging om er steeds ovulatietesten naast te gebruiken maar ik houd mezelf in en koop ze niet. Eerst dit eens een tijdje uitproberen.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan