wie gebruikt er da-luiers??

Hallo,

De da-luiers zijn in de aanbieding, 3 pakken voor 14,98, niet duur dus.
Nu hebben wij altijd kruidvat luiers, dus weet ik niet hoe dat de da-luiers zijn.
Dus voordat ik ze ga halen ben ik benieuwd wat jullie ervaring/mening is.
Gr Sandra

Hoi,

Ik gebruik voor mijn dochter ook de luiers van de da en mijn ervaring is er erg goed mee. Ze os nog nooit door gelekt en hij neemt ook goed de dunnen ontlasting op.
Wel is het zo dat je hem even moet ïuitkloppen"zodat hij wat minden stug is. De plak strips zijn ook goed en je kunt hem zo weer open en dicht maken zonder dat de plak strip verminderd.

Ik heb ook vaak de luiers van de lidl en daar ben ik ook dik te vreden over en die  scheeld ook veel in je potomonee.
Ik hoop dat je wat aan aan mijn info heb

gr lilly moeder van ashley

Hoi hoi,

Ik heb die aanbieding ook gekocht 3 weken geleden ofzo...

Ik vind ze wat minder....Vooral snacht's plast ze er zo doorheen!!

De vorige keer had ik haar op m''n schoot en ik was zeiknat....

Dus ik raad het je eigenlijk af :)

Groetjes Jacqie

Hoi,

Ik heb het één keer geprobeerd, maar doe dat niet meer. Ik heb haar 3 keer helemaal om kunnen kleden omdat het er doorheen lekte. 's nachts heb ik ze na de eerste nacht al niet meer omgedaan omdat ze 2x helemaal nat in haar bedje lag. Ik was er zeer ontevreden over. Ik gebruik Kruidvat luiers en soms Bumblies (bij de dekamarkt te koop). Daar ben ik wel heel tevreden over.

groetjes,

Desiree

Hallo.

Ik ben Diana moeder van een dochter van 9 mnd.
Ze heeft al vanaf het begin DA luiers, ik doe ze alleen
overdag om en   s nachts Pampers. Ik ben er te vreden mee.

Groetjes Diana

Hallo,

Ik gebruik af en toe ook da luiers, maar ik vind er een groot nadeel aan zitten:  als je de luier uit wil kloppen dan  zitten de plakstrips vaak aan de luier zelf geplakt waardoor je de luier kapot maakt van binnen ( hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ) en weg kunt gooien.  Dat ligt vaak aan de productie hoe de luier wordt ingepakt. Het ene pak is het andere niet  want ik heb  er ook wel eens pakken bij zitten die het niet hebben.

De luier is  wel goed voor een paar uurtjes maar niet voor een hele nacht. Mijn zoontje slaapt van  20.00u tot 08.00 u  en dan blijft zijn bedje niet droog met een da luier. Je kunt de da luiers vergelijken met de luiers van de aldi.

Ik gebruik overdag vaak de da of de aldi luiers en snachts altijd huggies. Ik vind de huggie luiers het beste wat ik tot nu toe geprobeerd heb maar ze zijn me te duur om ze altijd te gebruiken.

Dus mijn advies is: Kopen die aanbieding !!! ( als die nog geldt )

Gr. Annelies mama van Elmar 20-06-2006

Terug
Bovenaan