WIE GEBRUIKT GLIJMIDDEL? SINDS STOP VAN DE PIL!!!

A

Anoniem

Guest
HALLO meiden ik vind het een beetje  dat ik dit vraag maar ik zal wel niet de enige zijn die glijmiddel gebruik(denk ik) VRAAGJE!!!! ik zoek op het net voor ander middel wat ik nu heb want ik heb gehoord dat gewoonglijmeddel schadenlik kan zijn voor het sperma heeft iemand tips? ik kan allen 1 merk vinden maar is best weel duur PRE-SEED heet het heeft iemend anders een ander merk gevonden!!!! alvast bedank GROETJES XXXX springkikkertje

Lijkt me dat je gewoon even op de verpakking moet kijken of het zaaddodend is. Zoniet, dan lijkt het me eigenlijk dat het geen kwaad kan.
Maar heb er zelf geen ervaring mee. Misschien je arts eens vragen?

hoi hoi

ik gebruik het zelf niet, maar wat ik van horen zeggen heb is dat preseed inderdaad de enige is die niet zaaddodend is.
De rest wordt allemaal afgeraden als je zwanger wilt worden..
Het schijnt inderdaad erg duur te zijn.. maar ja als dat het enige middels is wat je kunt gebruiken.....
Het schijnt dat je er wel een spample van aan kunt vragen, dan heb je in ieder geval nog ietsjepietsje geldbesparing...

succes!

Ze zeggen wel eens dat de zaadcelletjes niet door het glijmiddel heen komen om naar je baarmoedermond te kunnen zwemmen. Maar dit lijkt me kul. Als het goed is 'spuiten' de zaadcelletjes  eruit en hoeven ze dus niet meer door de laag glijmiddel heen.
Ik  gebruik  van durex  het blauwe flaconnetje (ben even vergeten hoe die heet) En er staat nergens dat het  zaaddodend is. Ook op internet gezocht en daar stond het ook niet. Het is alleen zaaddodend als het echt erop staat zo niet dan doet het niets voor het zaad.  
Ik zou zeggen gewoon blijven gebruiken, doe ik ook!!

Succes!

Terug
Bovenaan