Wie gebruikt Nutrilon Hypo-allergeen 2?

Beste mama's,
Mijn zus heeft vanochtend een pak Nutrilon 2 Hypo-allergeen opengemaakt terwijl ze Nutrilon 1 gebruikt want Eva is pas 11 maanden... ze vindt het zo zonde. Ik kan het niet gebruiken van Jamey drinkt Nutrilon 2 standaard en het is niet goed om te wisselen tussendoor. M'n zus vindt het heeeeeeeel erg want het kost 15 euro zo'n pak. Ze geeft 'm nog liever weg.
Dus wie woont er in de buurt van Amsterdam-Noord of Oostzaan? Het pak is wel open maar het echt te vertrouwen hoor daar maken we geen grapjes over! Scheelt toch weer 15 euro. Het is nog een maand goed, vanochtend dus opengemaakt.

Ik hoor het wel!

Taatje, mama van Jamey (26-9-2005)
 
Hoi Taatje,

IK snap je verhaal niet helemaal. Je zegt dat de kleine van je zus 11 maanden is dan kan ze dat pak toch gewoon gebruiken. Nutrilon 1 is voor kleintjes tot 6 maanden en nr 2 is voor 6 tot 12 maanden. Mijn dochtertje is nu 6 weken en gebruikt hypo-allergeen nr 1 tot 6 maanden.
Dus neem ik aan dat je zus dat pak gewoon kan gebruiken.

Liefs Tweeling

PS: je mag het ook zeggen als ik me vergis hoor!
 
Hoi Taatje,

Ik woon niet bepaald in de buurt van Amsterdam, dus aan je aanbod heb ik niet veel..

Misschien kan je zus de contactlijn van Nutricia eens bellen, het nummer staat op het pak. Heb ik zelf ook eens gedaan en de dames hebben me goed en vriendelijk geholpen. Manlief had een keer H-A nr. 2 gekocht, terwijl mijn zoontje pas 5 maanden was. Dus ik in paniek, want ook geopend en niet goed opgelet. Toen heb ik die lijn gebeld en daar zeiden ze dat ik het gewoon gebruiken kon. Hoe het is voor kindjes van bijna drie maanden weet ik niet, maar dat kunnen de diëtistes je zus vast vertellen!

PS: H-A nr 2 is voor kindjes van 6 tot 18 maanden; er is geen nr.3 zoals bij de gewone voeding...

Succes, ook voor je zus!

Groetjes, Ottie
 
Terug
Bovenaan