Wie gebruikt Nutrilon Pepti?

En wat is jullie ervaring hierbij?

Ik gebruik het nu 6 dagen en mijn zoontje lust het wel. Het ziet er ook naar uit dat zijn huid er beter uit gaat zien. Minder rood.
Alleen stinkt zijn ontlasting verschrikkelijk, zelfs zijn mondje stinkt naar dat spul.

groetjes
Becca
 
Hai Becca,
Ik gebruik het zelf niet, maar op mijn werk (KDV) krijgen ook sommige kindjes dat.
Wat je beschrijft hoor ik ook vaak van de ouders daar. Het schijnt normaal te zijn, en wordt later wel weer wat minder. Jullie gebruiken het natuurlijk ook nog maar 6 dagen, dus nog even een week of 2 proberen zou ik zeggen :)
Suc6 met de geurende luiers :)
Groetjes Martine
 
Hoi Becca,

Ik gebruik nu ook bijna 2 weken de pepti voor mijn dochtertje op advies van de huisarts. Mijn dochtertje heeft signalen wat een eventuele koemelkallergie zou kunnen zijn. De roodheid ( lijkt op eczeem) lijkt inderdaad ook wat af te nemen. En inderdaad heeft mijn dochterje ook goede geurende luiers. Ze heeft behoorlijke volle luiers, wat soms gaat van haar buikje tot aan de rug. En het is wat breiig tot dun en heeft een mosterdkleur. Is dat bij jou ook?
Gelukkig drinkt zij de pepti ook, maar het ruikt inderdaad niet echt lekker.
Ik probeer het nog een weekje uit en dan moet ik op advies van mijn huisarts haar 30cc gewoon standaard geven om te observeren of dat de signalen weer terug keren zoals de rode uitslag.

Groetjes van Elly
 
Hier bij ons is de ontlasting groen en breiig. Wel zitten er witte stukjes in. Maar stinken dat het doet.
Bij ons is het niet aangegeven hoelang ik hiermee door  moet gaan. Mag je pepti maar voor een bepaalde tijd gebruiken????
Ook hier was aangetoond dat hij kma had. Dmv bloedonderzoek.

Hopelijk blijft het goed gaan. Het is zo zielig om te zien als ze hun huidje zo jeukt!

Groetjes
Mary
 
Terug
Bovenaan