wie gebruikt ook nutrilon forte

hoi hoi

onze sophie gebruikt nutrilon forte in combi met standaard........

mar het lijkt wel sinds ze forte gebruikt onrustiger is geworden.. ik ga ervan uit dat het wennen is,   maar zijn er ook mensen die hebben gemerkt dat ze juist door het gebruiken meer krampjes kregen en er dus mee gestopt zijn ofzoiets...

liefs tobi

nutrilon kon jr niet tegen. ( in het zkh al niet ) en ik zit nu dus op de kruidvat voeding en moet zeggen dat het goed gaat. weinig tot geen gespuug. dus nee ik mag niet klagen

Hoi,

Yari krijgt ook nurilon forte gecombineerd met de standaard nutrilon, ik heb dit wel geleidelijk aan opgebouwd, ik maak de melk per kan klaar en heb er elke 3/4 dagen een
schepje forte meer en van de standaard 1 minder in gedaan.
Ik moet zeggen dat Yari nergens last van heeft gehad.
Ik maak nu 840 cc water + 19 standaard nutrilon en 9 forte, dit gaat super. ( ik ben het nu weer per  5 dagen af aan het bouwen, elke keer 1 schepje minder) .  Kijken of hij dan ook zo tevreden blijft en gewoon lekker zijn schema aan kan houden.

Groetjes Marina

hoi hoi

ik mocht meteen 50/50 gaan geven.......dus niet afbouwen oid........misschien daardoor krampjes???

op dit momnet is ze er al een week mee bezig, dan lijkt het me slim om alles weer om te gaan gooien.......niet dan?

lief stobi

Hoi,

Misschien kun  je eerst van de bijvoorbeeld 5 schepjes ,1 forte en de andere 4 gewone en dat een paar dagen doen, daarna dit een beetje opbouwen.
Ik weet niet hoeveel voeding je kindje krijgt per keer maar je kunt daar je dan op aanpassen.
Ik heb dit ook gewoon op gevoel gedaan en het pakte meteen goed uit.

succes ermee, hopelijk pakt het bij jullie dan ook goed uit.

Groetjes Marina.

Ehhh domme vraag misschien hoor, maar ze hebben ons niks uitgelegd verder...
Wij geven Stef nu ook Nutrilon Forte, en ook 50/50, maar ik geef hem de ene
keer een hele fles standaard en de andere keer een hele fles forte. Moet ik de
voeding soms door elkaar mixen????? Sorry als het een stomme vraag is, maar
begin nu natuurlijk toch weer te twijfelen...

Knuf Annet

ik mocht gelijk de fles aanmaken met 50/50 maar heb niet echt het idee dat hij minder honger heeft hebben jullie dat ook en de krampjes zijn wel erger maar dat is bekend.

Hoi,

Doordat ik veel hoorde dat ze krampjes krijgen van ineens de forte geven  ben ik begonnen met de voedingen te mengen,elke keer een schepje meer.  Ik heb dit verder niet overlegt met het cb.
Het kan toeval zijn maar bij Yari werkt dit super.

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan