wie gebruikt ovulatietesten van Mat care?

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ik stel me eerst even voor,ik ben Bernice en ben 21 jaar oud,heb ondanks een zoontje van bijna een half jaar oud,en nu willen we voor een tweede gaan,waarom omdat mijn man al 37 jaar is en we dus niet voor hem willen dat hij straks oud is als er nog eentje bijkomt.

Nou heb ik sinds kort dus ovulatietesten gekocht via internet,mat care,en wou graag weten of er meiden zijn die dit kennen en wat hun ervaring met deze testen zijn,en of ze uberhaupt wel werken?

Verder zal ik hier meelezen want ik vind het erg leuk om ook verhalen van andere te lezen,toen ik zwanger van mijn zoontje was zat ik op het augustus forum van 2007 erg gezellig en sinds we allemaal bevallen zijn hebben we een besloten forum opgericht erg leuk.

tot snel,

lfs  nice

Hai,

Ik ben Yvon ook 21jaar!Ik lees even met je mee, ben ook erg benieuwd namelijk. Ik gebruik nu testen van predictor en die zijn al best prijzig namelijk.

Liefs Yvonne

Ik heb ze ook in huis, maar onnodig eigenlijk want voel altijd mijn eisprong, Maar er staat dat je ze het best kan gebruiken rond 12 uur smiddags en dan liefst 4 uur niet plassen! Nou volgens mij houdt niemand dat vol...heb het dus deze maand met ochtendurine gedaan, en dat werkte ook gewoon hoor!

hoi,

ik heb ook de matcare testen gebruikt en vond ze gewoon goed hoor,ik heb ze ook van sensitest gehad en daar was ik ook tevreden over,allebei goedkope testen maar wel goed!

succes

xxx mier

hoi ik ben Yvon 26 jaar ben nu 4 maanden bezig om zwanger te worden.
In mijn 2e maand dacht ik laat ik eens ovulatietesten gebruiken omdat ik nieuwsgierig was of ik wel een eisprong had.
begon netjes dag 10 staat aangegeven. tot dag 17 allemaal vaag of geen streepje ik was het zat ben er mee gestopt en verder geklust.
idd ik werd ongesteld.
maar ze zijn goed koop handig en echt wel betrouwbaar.ik heb de zwangerschapstesten ook van hun.

yvon

ik heb ook ovulatietesten via internet, sensitest. Ben er deze maand mee begonnen maar snap het nog niet helemaal geloof ik. Ben nu op dag 27 en het tweede streepje is nu 2x duidelijker geweest dan andere dagen maar nog steeds niet duidelijker dan het controlestreepje, dus nog steeds geen eisprong denk ik. of ik doe iets fout?!?!
Wel steeds flink geklust dus we wachten het maar weer af!
groetjes mickey

Terug
Bovenaan