Wie geeft BV en kan ik blijmaken met.......

A

Anoniem

Guest
ik heb nog 3 flesjes van Medela (om mek in te vriezen). Ze zijn zo goed als nieuw.
Wie ze wilt hebben hoeft alleen verzendkosten te betalen. Ik hoef niets voor de flesjes te hebben (deze waren nieuw 9,95 EURO. Tis echt een kwestie van een keer uitkoken en gebruiken!!

Hier een foto!

Ik hoor het wel als ik er iemand blij mee kan maken!

Kus Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Sas,

ik wil van de week gaan kijken voor een handkolf. Wil je de flesjes even voor me apart houden? Als ik ze niet nodig heb laat ik je het voor woensdag weten.

groetjes van marloes

Hoi Saskia,

Hoe groot zijn de flesjes?
Ik heb er anders misschien ook wel interesse in.

Groetjes Nathalie

@Marloes: ik zal ze tot woensdag laten liggen voor je.

@ Paaltje: ze zijn 150 cc groot en dan 3 stuks in een doos.

Vechten jullie samen uit wie ze neemt. Maar die het eerst komt die het eerst maalt. En dat is voor nu Marloes.

X Saskia

Hoi Saskia,

ik ben bij de babyplanet geweest en daar hebben ze alleen kolven van Avent. Dus je kan de flesjes wel aan paaltje geven.

Groetjes van marloes

quote: mamatoriuk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-09-2007 18:10:47'));

Hoi Saskia,

ik ben bij de babyplanet geweest en daar hebben ze alleen kolven van Avent. Dus je kan de flesjes wel aan paaltje geven.

Groetjes van marloes

Waarom gebruik je ze eigenlijk niet zelf straks met thee of sap voor Rik? Ik heb mijn oudste twee ook altijd sap uit kleine flesjes gegeven.

Hoi,

Ik kan de flesjes heel goed gebruiken voor invriezen van bv.
Dus ik hou me aanbevolen!!!

Groetjes, Bianca

@Paaltje: Wilde je de flesjes nog??

@ Bianca: als paaltje ze niet wilt dan krijg jij ze!! Goed??

X Saskia
mv Rik 04/07/07

Terug
Bovenaan