wie geeft er nog steeds bv?

A

Anoniem

Guest
Hoi moeders,
ik ben eens benieuwd wie er nog steeds bv geven? Mijn dochter is nu 8 maanden en 2 weken oud en ik geef nog steeds bv en daar ben ik eigenlijk best wel een beetje trots op vooral omdat het in begin helemaal niet goed ging (ik vond er niks aan omdat ik zelf nog vrij ziek was) maar toch doorgezet en nu gaat het prima.
Groetjes van Sonja

Hoi,

Stijn krijgt ook nogsteeds borstvoeding. Nadat ik bij de oudste twee al met 5.5 en 3.5 maand moest stoppen ben ik zo blij dat het nu allemaal wel goed gaat en ik ben nog niet van plan om te stoppen.

Groetjes van Marloes

Hoi
Ik geef ook nog steeds BV. Maar dit is vooral omdat Birgit de fles heel slecht pakt en een onrustige drinker is. Op de opvang drinkt ze ook erg slecht en thuis pikt ze de fles al helemaal niet meer als mijn vriend m wil geven... Best lastig, zo gaat er mijn gekolfte Bv er op de opvang vaak doorheen omdat ze de fles maar voor de helft leeg drinkt.. dus voor t geval dat staat daar wel peti voor haar.
Naja ik ben het zo gewend nu, en dat gedoe met flesjes lijkt me ook niet alles.. ze gaat vanzelf minder drinken toch? En ik ben ook wel een beetje trost dat ik het heb volgehouden, omdat ik een paar keer op t punt heb gestaan op te geven (huilbaby etc)
Wat wel jammer is is dat ze nog om de 3 u komt (ook 's nachts) maar Birgit is nogal een apart gevalletje haha.

Groetjes!! Evelien

Hoi

Wat goed dat jullie het nog steeds volhouden!.
Ik ben een maand geleden gestopt,omdat ik heel slecht herstelde van de bekkeninstabiliteit door de hormonen.
Toevallig heeft Joyce gisteren de laatste afgekolfde melk opgedronken.
Ze heeft dus goed 9 maanden bv gehad.
Ook een goed begin,toch?

Groetjes Jessica

Lotte is nu 10 maanden en 8 dagen en krijgt ook nog steeds borstvoeding. Gedeeltelijk omdat ze niet uit een fles wil drinken. Ze begint nu wel goed uit een bekertje te drinken, maar ze geeft duidelijk de voorkeur aan mamma. Zodra ze zelfstandig kan drinken ga ik afbouwen. Ik verwacht dat dat rond haar verjaardag zal zijn.   Maar ik heb nooit een datum in gedachten gehouden, dus ik zie het wel.

Groetjes, Marisa

Hoi. Jesse word over 2 dagen weer 8 maanden en ik geef ook nog steeds bv. Ik wilde altijd na een half jaar stoppen maar toen het zover was was ik er nog niet aan toe om te stoppen. Jesse vind wel zijn andere eten ook heerlijk, dus hij krijgt lekker na zijn boterhammetje een flesje melk, 's avonds gewoon warm eten met een danooontje. 's morgens , 's avonds en 's nacht voed ik hem dus zelf nog..
Ik vind het super gaan zo en ben ook nog niet van plan om te stoppen!!
Gr. Anne-Marie

hoi,

levi is morgen 9 maanden en krijgt ook nog borstvoeding. Sinds afgelopen week niet meer bij mij maar afgekolfde melk in een flesje. Ik ben vorige week op streng dieet gegaan, zit aan de antibiotica wegens een geinfecteerde wond  en dan is het slecht voor hem. Ik heb nu nog voor ongeveer 3 weken in de vriezer dus dan heeft hij uiteindelijk bijna 10 maanden bv gehad. De nachtvoedingen zijn er ook gelukkig helemaal af, dat was voor mij een voorwaarde om te stoppen want ik had geen zin om's nachts te rommelen met flesje. Levi krijgt nu nog 3 melkvoedingen op een dag en verder eet hijals een bootwerker!

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

Deze is wel toepasselijk:

http://www.youtube.com/watch?v=l8orUaCJ0GY

hahahaha.

Ik kreeg m er niet als filmpje in, "dat is niet toegestaan"

Groetjes Evelien

Terug
Bovenaan