Wie geeft nog allemaal bv??

Hey
Hier gaat het goed met de bv, de kleine dame drinkt goed en komt goed aan in gewicht, we hebben sinds een week of wat zelfs een aardig ritme te pakken.
tussen 06.00-08.00 09.00 12.00 16.00 19.30-20.00 22.30
De nachtvoeding is er sinds 1.5-2wk helemaal vanaf en vannochtend was het zelfs 8.30 joehoe ;-))
We hebben wel nog spruw, al wordt het langzaamaan wat minder en we hebben er verder geen last van, kan het dus alleen nog niet afkolven en invriezen!
Hoe gaat het bij jullie??

Caspar is zondag 7 wkn geworden en ik geef (nog) bv. Maar een schema / ritme hebben we nog niet echt. Al gaat er de laatste week steeds vaker 4 uur tussen een voeding zitten ipv 3 uur. Vandaag was het 02.00, 05.00, 09.00, 11.30, 15.30 en 18.30. Hoe oud is jouw dochter nu?

Ik geef ook nog BV en het gaat erg lekker. Loopt steeds makkelijker allemaal.
Na een enorme overproductie en veel verstopte melkkanaaltjes is het nu heel rustig. En mijn vriezer zit dus wel helemaal vol hahah!
Een ritme hebben we nog niet echt, maar hij komt s ochtends meestal iedere 2 uur dan slaapt ie wat langer s middags om s avonds weer iedere 2 uur te komen. s nachts is ie nog wel een handenbinder hahaha.. komt meestal 2 keer.
Balen zeg die spruw... wist je dat je de spruw uit de melk kunt krijgen door het te verhitten? Moet je even op borstvoeding,com kijken..maar is wel een heel gedoe natuurlijk!

Fedde is nu negen weken en geef ook nog bv. Ritme is ver te zoeken. 'S nachts slaapt hij meestal 5 tot 6 uur das wel fijn :)
Heb een voorraadje in de vriezer.
Van het weekend een hele reis met openbaar vervoer moeten maken pfff fedde kwam
wat vaak... Bus, tram, trein das wel minder, maar wel snel bij de hand als hij trek heeft en overstuur is.

Balen idd van de spruw :-(

Hier ook nog steeds bv hoor. We hebben een voorzichtig ritme....... de enige voeding waarvoor ik hem wakker maak is de laatste voeding. Connor heeft de neiging om juist die over te slaan en dan 's nachts te komen. Dus maken we hem tussen 23 en 00 wakker en dan komt ie pas tussen 6 en 7. "s ochtends drinkt hij om de 3 á 4 uur, in de middag slaapt hij langer en zit er echt wel 4 uur tussen. Ik heb helemaal niks afgekolft nog, heb ook geen baan waar ik straks weer naar toe moet. Ik ga zo langzamerhand wel een voorraadje aanleggen zodat ik met Margo eens wat leuks kan gaan doen, beetje mama - dochter tijd zeg maar of eens een keer vroeg naar bed kan.
Kolven jullie electrisch of met de hand?

Hier ook bv gaat super.. Aan 1 borst heb ik nog altijd over productie (loop soms echt ongelijk) maar ik kolf dat ook tussen de 200 en 250 cc
Ethan had een mooi ritme maar zit nu enigzins afgezwakt omdat hij weer flink groeid en overdag veel wakker is.
Ik de ochtend is het tussen de 2 à 3 uur, smiddags tussen de 3 à 4 uur, 's avonds 4uur en 's nachts 4 à 5 uur

Ik kolf trouwens electrisch

Hier ook nog bv er zit steeds 4 uur tussen. Maak Lise dan ook wakker als het langer duurt anders kom ik niet uit met de schooltijden van mijn zoontje. Hier nu al 2 x doorgeslapen tot 6.30 uur!!!
Ga volgende week wel afbouwen omdat ik over 5 weken weer moet gaan werken en zie het niet zitten om te gaan kolven etc. Vind het dan wel weer mooi geweest!

antonio krijgt ook nog steeds bv, is nu 9 weken. ritme zit er nog niet echt in, krijgt de laatste voeding tussen 10 en 11 en dan komt hij stipt 5 uur later, overdags zit er dan weer 3 uur tussen en dan weer uur, soms zelfs minder. we zijn druk aan het oefenen met een flesje want moet zelf op 1 juni weer beginnen met werken, gaat nog niet helemaal goed maar ja de borst is gewoon het lekkerst vind hij, hahah

Terug
Bovenaan