wie gelooft er in medium

ik kwam gisteren op site waar je sms kon sturen naar een helderziende
ik stuurde hoe lang duurt voor ik zwanger ben
ik kreeg smsje dat er aan toe ben om kindje te krijgen door mijn hormoon en dat ik een jongetje zou krijgen in maart zou ik zwanger raken
en dat ik een zware bevaling zou krijgen omdat het groot kind word
dat ze over wegen om keizer snee maar dat niet gebeurd ik zou erg uit geput zijn.
wie gelooft hier in?
groetjes maaike

hoi maaikeh,

Ik geloof wel in mediums maar over de sms? dat weet ik niet, maar ik heb in januari 2002 een miskraam gehad en eind maart ging toen naar een paranormale beurs. zat bij zo'n lezing waar die man iemand zomaar eruit pikt en dan vanlles weet te vertellen. Ik had nooit gedacht eruit gep[ikt te worden ging alleen mar om te luisteren omdat het geheimzinnige me intrigeert. hij was achter in zaal bezig(ik zat vooraan) en ineens komt ie terug en wijst ie naar mij: hij zegt jij hebt nu nog heel veel pijn en verdriet maar je gaat zéér binnenkort van het moederschap genieten. Hij zei het wordt een wolk van een baby en de tweede volgt binnen een jaar/anderhalf jaar. Hij vroeg ook nog of ik wilde weten wat het werd maar at wilde ik niet. Nou toen ik thuis was heb ik een week later een test gedaan en wat bleek ik was zwanger!! echt raar. Mijn zoon is op 31-12-2002 geboren met een gewicht van 71/2 pond dus idd een wolk. Mijn dochter is 14 mnd later geboren op 27-02-2004. Ik ben nog steeds verbaasd dat hij het zo vertelde en dat het ook echt uitgekomen is. Verderr ging ie niet wel jammer want we zijn nu bezig voor een 3e kindje maar dat is niet voorspelt hahha.

Tja kunt zeggen toeval 't is ook maar net waaar je in geloofd. vind het heel persoonlijk als jij hierin geloofd is dat jouw goed recht alleen je moet je verloop van je leven er niet door laten bepalen.

heel veel succes ik hoop dat je dromen waar worden enw el dan ook meteen in maart hihi.

welke site is dat trouwens kan ik ook eens neuzen...

liefs bambi

hoi
ik laat het ook niet me leven beinvloeden
maar was nieuwschierig
en ik vraag me ook af hoe ze dat doen
en dat hij ook stuurde dat ik een zware buik kreeg omdat het een grote baby wordt
weet niet wat ik daar van moet denken.
hier is site http://www.helderziende.net/

hoi,

dankk je wel voor het adres.

tis raar dt iemand dat zo kan. wie weet heeft ie wel gelijk. is toch weer gewoon afwachten. ga ff checken laat je nog wel weten wat ik ervan vond ok?

liefs

Hoi Maaikeh,
Geloof dat ook niet zo via de sms, maar wie weet, ik hoop het voor je!

Bloempje, wat een bijzonder verhaal. Ik geloof er niet zo in, maar sluit me er niet volledig voor af.  Het interreseert me altijd wel.

Groetjes Lientje

Hoi Maaikeh,

ik ben wel een beetje nieuwsgierig geworden...
hoe gaat het in zijn werk? alleen sms sturen, verder niets te betalen?
had gelezen iets van 1,50 ?

ben benieuwd...
ik hoor het wel van je. ben wel ooit naar zo.n koffiedikvrouwtje geweest, zij wist ook veel
te vertellen wat ook helemaal klopte! dus ja ik geloof er in zekere zin wel in.

hoelang ben je al bezig?
idd we klussen gewoon verder! ha,ha!

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan