wie ging gewoon zonnebanken

hallo dames

weer even een vraagje

wie ging tijdens de zwangerschap gewoon zonnenbanken?ik ga normaal altijd een keer per week na de zonnebank,maar bij caithlyn deedik dit niet later kreeg ik daar een kaart dat het totaal niet kwaad kan maar goed

wie heeft het gewoon gedaan?

bednakt

Hoi Patricia,

Ik ben zelf niet zo'n zonnebanker. Maar ik denk niet dat het heel veel kwaad kan. Je moet oppassen dat je het niet te warm krijgt. Daarom wordt ook sauna of heet bad afgeraden.

Maar waar je wel voor moet oppassen is een zwangerschapsmasker. Dat je allemaal pigmentvlekken op je lichaam en in je gezicht krijgt. Is niet gevaarlijk, maar ziet gewoon niet uit!

Doe dus wel voorzichtig aan en ga wat korter  of minder intensief. Je huid maakt toch ineens meer pigment aan dan normaal (wat ook die vlekken kan veroorzaken), dus heb je ook veel minder nodig voor hetzelfde kleurtje.

Goeie vraag!!

Ga zelf ook elke week een uurtje. Maar vergeet steeds aan de vk te vragen of het uberhaupt wel mag. Maar naar mijn idee kan het ook weinig kwaad. Ben nu 15 weken. Heerlijk hoor! Van pigment vlekken heb ik de vorige zwangerschap geen last gehad (toen hadden we nog geen zonnebank, maar was de warme 2006 zomer, dus alsnog flnk liggen bijbruinen destijds haha)

groetjes

hallo

Je baby  kan er wel last van hebben, daarom is het verstandig een handoek op je buik te leggen, ivm licht   de uv en warmte

Ook rekening houden dat je niet te lang doet zonnen.
Op het strand liggen in de volle zon met een baby is ook niet verstandig

Monique

Hoi,

Ik ben nu ruim 13 weken zwanger en zonnebank ook elke week een half uurtje.
Volgens mij kan het in het begin niet zo'n kwaad, je kindje is dan nog zo klein.

Gr. Gea

Terug
Bovenaan