wie ging gewoon zonnebanken

A

Anoniem

Guest
hallo dames

weer even een vraagje

wie ging tijdens de zwangerschap gewoon zonnenbanken?ik ga normaal altijd een keer per week na de zonnebank,maar bij caithlyn deedik dit niet later kreeg ik daar een kaart dat het totaal niet kwaad kan maar goed

wie heeft het gewoon gedaan?

bednakt

heyhey

ik houd zelf helemaal niet van de zonnebank, maar wel van de natuur zon :d

wat ik altijd heb gehoord, is dat de stralingen niet goed zijn voor je ongeboren kindje.

ik zou het zekere voor het onzekere nemen en het niet doen.

misschien even googlen? misschien dat je daar een antwoord vindt.

xxx do

p.s. hoe gaat t nu met caithlyn? is ze al opgeknapt/

hoe voel jij je?

xxx do

Ik ben wel gewoon gaan zonnenbanken en ook onder de gewone zon gegaan. Maar heb wel wat zwangerschaps vlekken gekregen in mijn gezicht, maar die vielen niet zo op wnat ik heb genoeg sproeten om ze te vermommen :)

Volgens mij kan het niet zo veel kwaat als je het met mate doet, je kan ook ff de vk bellen voor de zekerheid.
gr van Mariska

Volgens mij kan het voor je kindje niet zoveel kwaad.... wel wordt afgeraden om in een extreem warme omgeving te verblijven bv. een sauna, zeker in het begin. Maar als je de normale tijd aanhoudt wordt het natuurlijk niet echt warm haha.
De reden waarom je het misschien niet zou doen is dat je door hormonen een andere pigmentatie kan hebben. Dit kan zich uiten in een zwangerschapsmasker (donkere vlekken in je gezicht, bv. rond de ogen). Ik heb dit zelf ook gehad bij de oudste, niet van de zonnebank maar van de 'gewone' zon.
Dit verdwijnt wel weer na de bevalling, maar echt fraai was het niet haha. Je kan dit voorkomen door je gezicht met een hoge factor in te smeren. Maar dit ligt ook wel aan je huidtype volgens mij.
Succes! Groetjes, Noor

Terug
Bovenaan