wie goeie of slechte ervaring met ovulatietests?

A

Anoniem

Guest
hey

ik heb een ontzettende onregelmatige cyclus, ik wordt soms om de 6 weken of om de 5 of om de 7 weken ongi.
nu heb ik deze maand voor het eerst een ovulatietest gedaan, erg duidelijk een lachend gezichtje kreeg ik dan ook 3 weken en wat dagen na mijn menstruatie..
nu is mijn vraag wie heeft hier ervaringen mee.

liefs

hoi Mommy,

Ik heb goede ervaringen met de clearblue digitale test. Erg prettig om te weten wanneer je je menstruatie kan verwachten. De afgelopen keer had ik geen test gebruikt en was er vanuit gegaan dat ik ongeveer dezelfde cyclusduur zou hebben als de vorige 2 keer maar het was nuy toch weer 5 dagen later. Dus je zit dan maar te wachten, krijgt hoop terwijl je echt wel voelt dat je ongesteld moet worden ect... Voor mij dus deze maand weer een test!

Hallo Mommy,

Ik heb 1,5 week geleden de ovulatietesten van matcare.nl gebruikt en het is mij goed bevallen.
Aangezien ik een onregelmatige cyclus heb was het voor mij ideaal.
En bij mij gaf hij op 4 januari echt een super positief streepje aan.
Qua prijs is het goedkoper als dat je het koopt in de winkel, maar de ovulatietesten van de kruidvat zijn ook goed.

hey meiden bedankt voor de reacties, ik had die van clear blue! reteduur maar wel goed! nu afwachten tot ik mag testen of tot ik ongi wordt!!!

Ik heb ook inmiddels ervaring met die van Clearblue. Erg duidelijk, geen halve streepjes ofzo, gewoon een duidelijke smiley.
Nu ben ik inmiddels mooi regelmatig ongesteld dus heb nog een paar testen over van vorige keer en ga die nu rond de verwachte eisprong doen. ipv een halve week daarvoor beginnen. Helaas konden wij steeds niet klussen op de dag van de smiley. Dus waarschijnlijk steeds misgeprikt. Haha (foute woordspeling). Dit keer waarschijnlijk op zondag. Dus nu hele dag in bed....grapje

haha nou wij hebben die 2 dagen best veel in bed door gebracht! dus wie weet!!!

haha, nou jullie komen gebroken uit bed louise ;-) heel veel succes. Wij laten de ovulatietesten maar even voor wat het is. Hebben ze 8 maanden gebruikt maar helaas heeft dit nog niet tot resultaat gegeven. Ik heb eerst clear-blue gebruikt, daarna ben ik overgegaan op sensitest. En hier had ik wel goede ervaringen mee. Geen halve streepjes, maar duidelijk een dikke streep.
Heel veel succes!

liefs,
Chantal

ik heb nog geen ervaring met ovu tEsten maar hoelang telt zo'n smile of dikke streep kun je die bijv. 's morgens doen en dan 's avonds klussen? mijn man vind dat we ondanks dat we een kindje willen gewoon klussen als we zin hebben en niks testen of tellen?? Heel diep van binnen denk ik als ik nou zin krijg door die test maakt dat voor jou toch geen verschil

groetjes nancy

Terug
Bovenaan