Wie had dit ook??

A

Anoniem

Guest
goeiemorgen allemaal,

ik ben nu 37 weken zwanger van de 2e, en nu heb ik sinds een week af en toe last van heel slijmerige afscheiding...(sorry) en ook had ik de hele zwangerschap last van een moeilijke stoelgang, maar sinds 2 dagen kan ik wel 3 keer per dag de grote boodschap doen...

Ik kan mij niet meer echt herinneren of ik dit ook bij de eerste had...

Ik vind het wel spannend...

Groetjes Valerie

Heey goed morgen,

Lekker sappig onderwerp voor de vroege ochtend, hihihihi....

Ik ben nu 27 weken zwanger van de 2de..
Ik heb ook last van een moeilijke stoelgang.
Normaal ga ik iedere dag 1 x voor de grote boodschap en nu
als het mee zit 1 x in de 3 dagen en gaat het nog moeilijk.
Heb er ook aambeien van gekregen..
Dit had ik bij de eerste zwangerschap niet..

Een slijmerige afscheiding heb ik niet maar wel meer als anders.
Normaal heb ik weinig tot geen afscheiding en nu moet ik mij soms 2 x per dag verschonen, mijn afscheiding is niet slijmerig maar ruikt erg zoet en stinkt niet ofzo..

groetjes simone

Heb ergens anders op dit forum gelezen dat het een soort voortekenen kunnen zijn. Maar ja, dat weet je toch pas zeker als het echt begint.
Groetjes V.

Hallo

Wil je niet angstig maken.
Ik had dat in bij de 1e zwangerschap ook op het laatst (rond de 37e week)  en het was bij mij wel degelijk een voorteken van het begin van de bevalling. Onze dochter is toen met 37 1/2 week gezond en wel geboren.
Succes met je laatste loodjes.

Groetjes bg

Hoi Valerie!

Volgens mij zijn dat hele goede voortekenen! Bij mijn eerste zwangerschap (nu trouwens ook.... ) veel afscheiding, maar de hele zwangerschap door! Die stoelgang is vreselijk bij mij maar aan het eind van mijn eerste zwangerschap was dat ook aan het eind opeens weg.

Misschien doet je lichaam dit automatisch..... zo van het moet leeg zijn voor het persen!

Dus wederom goede voortekenen!
Veel succes,

Groetjes  Sandra
(24 wkn 6 dgn)

Terug
Bovenaan