Wie had dit ook?????

Hoi luitjes

Hier ben ik weer,ik wil jullie
vragen wie er ook zo moe
was naar een curretage?De
eerste dagen ging het wel,toen
was ik alleen 'savonds moe,maar
sinds zondag kan ik de hele dag wel
slapen.Ik heb de gyn gebeld ,maar de
assistente zei dat ik maar een afspraak
moest maken met de huisarts om te
prikken voor bloedarmoede en bloeddruk
op te laten nemen.

Groetjes anita

hallo Anita

heel toevallig hebben we dezelfde naam en als ik dit zo lees ook dezelfde klachten
ben blij er wat over te lezen ik ben na drie jaar zwanger geraakt van ons tweede kindje we hebben een zoon van sept 2000 word dus alweer zes

ik lees veel mee maar heb eigenlijk nog teveel moeite om er over te praten
na 6 weken verloor ik bloed en na bijnan negen weken ben ik op 10 maart gecurreteerd
omdat we het gevoel hadden dat het dus niet kwam en de gyn zei dat het een goede keuze was want volgens hem had het nog wel een maand kunnen duren

en net als jij na een paar dagen ging het wel weer voor mijn gevoel maar voel me nu vreselijk slapen kan ik dus niet maar heel mijn lichaam geeft aan op te zijn terwijl ik van velen lees dat je lichamelijk gezien best snel alles weer zal kunnen doen
bij mij gaat dat dus niet op en ben ook wel bang dat het hormoon dus nog niet weg is
we moeten volgende dinsdag op nacontrole maar zie er best tegenaan want ik voel me lang niet goed

hoop voor je dat je gauw weer beter gaat voelen

groetjes Anita

Hoi,

Ik ga er even vanuit dat je een algehele narcose gehad hebt. Ik was na mijn curetages ook erg lang heel erg moe. Het blijkt dat het een paar  weken tot een half jaar kan duren voordat de narcose goed uit je lijf is. Ik heb 2X een curetage ondergaan, en beide keren ben ik een maand of 2 erg vermoeid geweest.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan