wie had dit ook

Goedemiddag allemaal :)

Alles goed met de zwangere dames?

Ik had een vraagje en hoop dat er iemand is die dit herkend en me gerust kan stellen. de afgelopen 3 maanden heb ik nl 2x een miskraam gehad dus erg onzeker nu.

Ik heb vorige week zaterdag getest met clear blue (tekst zwanger/niet zwanger) deze gaf aan niet zwanger en toen ik die strip verwijderde 1 streepje.

toen heb ik die maandag getest en weer de tekst niet zwanger maar een heel dun 2e streepje. dinsdag weer getest en weer hetzelfde alleen was het 2e streepje iets duidelijker.

Dus ik heb woensdag de testen van kruidvat gekocht 2 voor 5 euro (hier test ik altijd mee) en ik zag 2 streepjes wel heel licht maar wel zichtbaar.

dezelfde dag ben ik naar de huisarts geweest en die heeft getest voor me en zei de test is negatief en volgende week moet ik terug komen (had haar de posi test laten zien van mij) ze zei je bent nog vroeg 1 dag overtijd.

toen heb ik gister (vrijdag) getest met de test die ik nog had liggen en ik had een duidelijke streep dus vriendin van me zegt ja hoor gewoon zwanger.

maar ik voel me ook niet echt zwanger, ja af en toe btje misselijk, btje last van maagzuur, van mn borsten als mn vriend er op drukt maar verder niet.

ik weet ook niet wat ik moet denken kan ik er gewoon vanuit gaan dat ik zwanger ben? maandag moet ik terug naar de huisarts bellen voor afspraak voor test en ben zo zenuwachtig.

heb ook geen idee hoe gevoelig de testen van de dokter zijn
 
Hoi gebruiker,

Ik had exact hetzelfde met de clearblue test en ik heb toen nog 4 dagen gewacht met een volgende test. Daar kwam toen uit zwanger dus ik zou nog even paar dagen wachten en dan opnieuw testen.

Als daar dan uitkomt zwanger dan even met de huisarts bellen
 
Ik weet niet hoelang je laatste miskraam geweest is, maar je kunt nog heel lang positief testen daarna. Ook je cyclus kan van slag zijn, waardoor je ook niet helemaal zeker kunt zijn van je NOD. Testen uit elkaar halen heeft helemaal geen zin. Zeker de digitale niet. De kruidvattest is het gevoeligste. Die van de huisarts zijn ook vrij gevoelig. Gevoeliger dan de cb digital. Zoals hennetje zegt, zou ik over een paar dagen pas opnieuw testen. Hcg verdubbeld per 48 uur. Dus dan moet het streepje duidelijker zijn. Hoop voor je dat je opnieuw zwanger bent.
 
bedankt voor jullie reacties!



sorry voor mijn late reactie.

@ SUPERTJE. ik heb vorige maand een cyclus gehad mijn hcg was helemaal verdwenen.

gister heb ik bij de huisarts een licht positieve test gehad en heeft de dokter me verwezen om bloed te prikken.

vanmorge heb ik de uitslag gehad en mijn hcg is 78

morgen moet ik naar de gyn en dan krijg ik een echo, de ass zei dat het wrs te vroeg was maja ze zullen iig iets zien.

ben erg benieuwd.
 
dank je hennetje1988 maar ik ben bang dat het niet goed zit.

de gyn zag op de echo veel slijm dus hij zegt dat klopt wel met de tijd dat je zwanger bent en zei over 1,5 week terug voor nieuwe echo.

ik stond op een bloedtest en kreeg die ook...vanmorge de gyn gebeld en de waarde is gedaald naar 43!!



dus in 2 dagen tijd van 78 naar 43 dus volgens mij niet goed.

heb (nog) geen bloed verlies, vanmorge wel last van me onderbuik en rug en nu ook steeds met vlagen als ik er aan denk.



dus ja we wachten af hopen op het beste maar ben dr bang voor.
 
Terug
Bovenaan