Wie had dit wie herkend dit??? zwanger of niet...???? HELP please help....

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik heb raad nodig...
Ik ben bijna 10 maanden geleden bevallen..
toen had ik een cyclus van 28dagen.. bijna op de klok af!!
nu heb ik een cyclus van 29 dagen (wel 5keer na bv) en eigenlijk weer bijna op de klok af..
Nu zijn we dus begonnen aan de 2de.. MAAR we hebben maar 1 keer geklust in de vruchtbare periode... (hier ook te weinig sex!!! moe moe moe.. )
maar goed.. nu mijn vraag!!
zou zondag dus ongesteld moeten zijn geworden.. NIETS.. heb al 2 keer test gedaan maar niets..   wie had dit ook en was toch zwanger?? ik heb de digitale van clear bleu gebruikt!! test dagen waren zaterdag en gisteren.....
ik heb dus wel soort van buikpijn, net of je ongi moet worden  maar dat herken ik nog van mijn zwangerschap.. had ik toen ook..
ik wil wel weer een test doen... maar ze zijn zo duur.. hihi
dus meiden please HELPPPPPPPP

liefs Annemieke

Ik denk dat je nog even geduld moet hebben.....
Het kán dat je 'gewoonweg' overtijd bent.....
En het kán dat je zwanger bent, maar dat je HCG spiegel nog te laag is om een goede test te kunnen doen...
Ik zou nog 1 week afwachten... ik wéét hoe moeilijk het is!! (ik heb dus een lage HCG spiegel met zw.schap)

Maar.... ik duimmmmmmmm wel voor je!!!!
Groetjes Debby mv B'Elanna

Idd afwachten is ook mijn advies, ik weet wel dat mijn cyclus niet zo regelmatig is na mijn bevalling van bijna 9 maanden geleden, ook mijn menstruatie is veranderd ik menstrueer veel zwaarder dan voor mijn zwangerschappen.  Bij mijn 2e zwangerschap was ik al een paar dagen bij vlagen misselijk ik was nog niet overtijd maar  heb 3 dagen voor ik ongesteld had moeten worden een test gedaan en er kwam dus een licht streepje te staan, 2 dagen daarna nog een keer getest en toen kwam er een hele dikke streep te staan dus ik maakte blijkbaar veel HCG aan. Test over een paar dagen nog een keertje en koop gewoon eentje van de DA of zo, een stuk goedkoper en net zo effectief.

Groetjes,

Puk    

hoi,

Op www.l20.nl   (de l van Leo dus) kun je heeeeel goedkope test kopen die je de dag erna in huis hebt. Ze zien er niet uit, gewoon een simpel strookje, maar werken volgens het zelfde principe dan de dure testen.
Ik heb al vaker gehoord dat sommige mensen pas later positeif testten.
succes,
elke

hoi

bij kruidvat en da dogisten zijn de eigen merk testen 6,99 geloof ik en net zo betrouwbaar ben drie x bevallen en nooit een dure test gedaan onnodig dus vrag bij je drogist in de buurt een huismerk deze hebben de apothekers ook.

groetjes

nou meiden,
geloof het of niet maar heb maar weer een testje gedaan....
NIETS........ dwz.. niet zwanger.. maar ook nog niet ongi.. ???????

mijn rugpijn (die ik al had..) wordt erger maar ik neem geen pil in want je weet maar nooit.. dus afwachten maar..

zijn er meiden wie dit OOK is overkomen en wie toch zwanger bleken???

vrijdag ga ik naar de huisarts.. tot die tijd afwachten en de goedkope testen maar doen.. ja heb goedkope testjes gehaald.. etos huismerk.. hihi

duimen jullie voor mij dat ik toch zwanger  ben..

liefs Annemieke

quote: annemieke13 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2007 18:33:28'));

nou meiden,
geloof het of niet maar heb maar weer een testje gedaan....
NIETS........ dwz.. niet zwanger.. maar ook nog niet ongi.. ???????

mijn rugpijn (die ik al had..) wordt erger maar ik neem geen pil in want je weet maar nooit.. dus afwachten maar..

zijn er meiden wie dit OOK is overkomen en wie toch zwanger bleken???

duimen jullie voor mij dat ik toch zwanger  ben..

liefs Annemieke

Ja!! Ik zei de gek!!!!  Met mijn 1e zwangerschap heb ik 3x getest... verschillende merken met verschillende kleuren strips. De laatste heb ik 1 week later gedaan... die 2 daarvoor was er niets te zien... (uiteindelijk met 9 weken missed abortion)

Met de zwangerschap van B'Elanna precies hetzelfde...alleen heb ik bij haar maar 2x getest, ik had na de 1e test meer geduld gekregen, en wist toch wel dat het niets uit zou halen... dus getest 5 dagen nadat ik het had moeten krijgen... en de 2e pas 1 week later weer. Toen was er een heeeeeeeel flauw streepje te zien.

Aan de ene kant ben ik blij dat ik weinig HCG aanmaak... betekent ook minder klachten maar effe snel testen is er niet bij.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan