wie had er een geplande keizersnee

hee dames

net telefoontje gehad van de gyn en had eerst een afspraak staan op 1juli maar nu is de afspraak verzet naar volgende week vrijdag om 15:50 en dan word bepaald of het een keizersnee word of niet...

maar wie heeft dit gehad een geplande keizersnee?werd dan ook meteen de datum gekozen en zo ja hoe gaat dat dan en hoe gaat het die dag van de keizersnee zelf???

ben wel benieuwd bij caithlyn was hetnamelijk heel onverwachts

liefs

Hoi,

Ik heb (nog, wie weet deze x?) geen ervaring met een keizersnee.
Waarom zouden ze het deze x willen plannen?
Vanwege de onverwachte keizersnee bij Caitlyn?

Groetjes Manda 30.3

hoi hoi

ja het schijnt dat ik gewoon hele grote kids maak hahaha caithlyn was met 40weken 4395gram en 54cm en na 31uur besefte ze dat ik haar er niet via de normale weg eruit kreeg dus een spoedkeizersnee...

nu ben ik ruim 33weken en de kleine man is al kwa gewicht en groei ruim 35 weken

groetjes

Hoi,

Ik heb bij mijn zoontje een geplande ks gehad en nu voor 99% weer. De kleine ligt nl in stuit (net als zijn broer) en de placenta ligt helemaal voor de uitgang. Zelf moet ik ook 1 juli naar de gyn maar daar krijg ik nog geen datum te horen alleen echo en gesprekje.

Bij mijn zoontje kreeg ik n geplande ks met 37 wk en 5 dgn (om te voorkomen dat hij   vanzelf zou komen) dus ik verwacht gezien de placenta dat dat deze keer ook zo rond de 38 wk zal zijn. De exacte datum kreeg ik pas een week vantevoren te horen.
De dag van de ks moest ik me om 9 uur melden, nog een echo, infuus en katether gekregen. Rond 12:30 naar de OK, verdoving en daarna ruggenprik en om 13 uur was onze zoon geboren. Daarna nog 1,5 uur op de recovery en toen naar de afdeling.

Gr. Sam

Terug
Bovenaan