wie had er ook een mirena???

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

Wie van jullie heeft er ook een mirena gehad??
Ik heb de mijne 10 januari laten verwijderen en ben 12 / 13  januari ongi geworden. (was een beetje onduidelijk omdat ik vanaf de 10e al vloeide)
Moest dus eigenlijk vrijdag of gisteren mijn NOD..... maar nog steeds geen rd's...

Nou hebben we het over het algemeen wel veilig gedaan. We hebben wel 2x een beetje onveilig gevreeen maar toen de 'voor het zingen de kerk uit'  methode gebruikt...

Zwanger kan ik dus eigenlijk niet zijn.....en heb ook helemaal geen kwaaltjes.....

Kan het dus komen door die mirena dat ik een onregelmatige cyclus heb? Iemand van jullie daar ervaring mee????

liefs gridje..

Hoi Gridje,

Ik heb na mijn Mirena ook mijn oude cyclus gewoon weer opgepakt. Mirena eruit; 2 a 3 dagen later ongi en daarna.....zwanger. Wat helaas uitmondde in een miskraam .

Maar ik zit nu gewoon( ook na de curretage) weer in mijn oude cyclus!

Je kan nog ff een paar dagen afwachten, wellicht komen de duivels dan vanzelf!

Suc6,

Liefs XX

Hej Gridje,

Zijn je RD's nog steeds niet te bekennen?? Spannend hoor.... Ik ben erg benieuwd, zou wel super zijn als je nu al zwanger bent...!! Nou veel succes meissie!!

Liefs Liset

Ik heb mijn Mirena 11 dec laten verwijderen en werd ook na 2-3 dagen ongesteld, niet hevig en weinig menstruatie pijnen! In January werd ik helaas weer ongesteld, had al drie dagen van te voren hevige menstruatie pijnen in de rug en onderbuik en ja dus erg hevig ongesteld. Na drie jaar geen menstruatie te hebben gehad was dit wel even slikken!

Een vraagje: Hadden jullie met de mirena wel of geen menstruatie?? Ik dus helemaal niet, en ben erg benieuwd of meer meiden dit hebben of hadden? En wat vonden jullie positief en negatief aan de mirene?
Mijn kerel was niet altijd blij met de geprik van de draadjes op zijn jongeheer!!! hahah!!

Liefs Ponoka

Ponoka:  

Kon jou vriend/ man de draadjes voelen??? Dat is niet de bedoeling toch? Bij mij zijn mijn draadjes een keertje korter gemaakt omdat mijn man het ook niet zo lekker vond die prikkende draadjes, toen had hij er geen last meer van!!

Verder heb ik geen menstuatie gehad met mijn mirena... heerlijk! Ik vond er weinig nadelen aan zitten, eigenlijk geen, als we straks een babytje hebben gaat ie er ook gewoon weer in. Oke het zetten is niet plezierig maar dat heb ik er wel voor over, denk dat bevallen ook niet lekker is! En niet ongi is natuurlijk helemaal fijn!!

Ik ga morgenvroeg toch even testen voor de zekerheid, dan loopt ik er iig niet over te stressen ( want dan komen de rd's waarschijnlijk nooit)

liefs gridje

Hai Dames,

Ik heb mijn mirena laten weghalen en werd 3-4 dagen later ongesteld. ik
had er meteen al weer genoeg van, want ik was zo blij dat ik er met de
spiraal geen last meer van had.

Ik had meteen weer een goede cyclus van 28 dagen en baalde natuurlijk
de volgende maand. Gelukkig raakte ik daarna meteen zwanger en was er
dus weer vanaf.

Ik heb nu weer een nieuwe, maar adviseer wel lang genoeg te wachten met
plaatsen. Vaak hoor je dat het al na 8 weken kan, maar dan kan je
baarmoeder nog te zwak zijn. 10-12 weken daarna gaat eigenlijk altijd
goed.

De draadjes hoor je niet te voelen. Volgens mijn man, het is bij ons wel eens gebeurd, wordt je daar niet vrolijk van .

Succes met zwangerworden! Wij wachten echt nog eventjes, mijn zoontje is nu 8 maanden en toe aan een 2e ben ik nog niet.

Groetjes, Miriam

Idd , de draadjes voelen is niet de bedoeling. Was bij mij ook eerst het geval maar de HA heeft ze later korter geknipt.

Ik moet eerlijk zeggen dat het eruit halen  niet zo pijnlijk was als het plaatsen .

Bij mij heeft de Gyn dat gedaan maar ze gaf wel aan de volgende keer een brufentje te slikken, pfffff. Als ik nog aan de pijn denk.

En qua menstruatie; ik was altijd 2 dagen een beetje. Ik hoefde nog net geen maandverband te gebruiken. Dus dat is meer dan jullie!! Jullie waren er helemaal van verlost.

En mijn humeur is ook veel beter met de mirena, ook de dagen voor de menstr. ; ik was niet te genieten in combinatie met migraine....
Na een (evt) zwangerschap neem ik iig wel weer een mirenaspiraal!!!

Liefs KIDS XX

Terug
Bovenaan