wie had pas ruim na NOD een positieve test??

Hoi dames!

vanmorgen op dag 33 heb ik getest,maar helaas negatief.
Mijn cyclus varieert tussen de 25 en 32 dagen. Dus ik dacht dat er nu zeker genoeg hormoon moest zijn... niet dus!
Of zou het toch nog kunnen???? Wie heeft ervaring??
Ik denk dat ik me gek maak door te hopen dat ik toch nog zwanger zou kunnen zijn maar ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

Groet, Janne

misschien kun je het met een gevoeligere test nog eens proberen ('k zou dat dan overmorgen doen) Ik weet niet welke test(en) je hebt gebruikt?? Van wat ik wel eens lees begrijp ik dat de sensi-test en de testen van matcare wat gevoeliger zijn. Deze laatste heb ik ook in huis, die heb ik destijds besteld op www.matcare.nl
Succes, en ik hoop het voor je..
Groet, MOON

He janne,

Jeetje er zijn toch veel dames die pas laat positief testen lees ik hier overal,
ik las net op een ander forum dat er een dame was die na 40 dagen over tijd te zijn na 10 negatieve testen pas postief testte..... vreemd he, dus er is nog hoop....

IK zit in het zelfde schuitje, ben nu 3 dagen overtijd en ook nog niet postief getest, ik test woensdag pas weer, denk dat ik eens bij de aphotheek ga kijken of ze een xtra gevoelige test hebben, anders bestel ik ze ook van matcare...

Hoe voel je je?
Ik voel me niet anders dan normaal, alleen vaak een ongi gevoel maar dan wel maar voor even....

ben benieuwd.

xx
Damienne

Ik testte pas positief 10 dagen na NOD, op dag 38 dus, terwijl ik normaal cyclus van 28-30 had. Achteraf gezien bleek hier een logische verklaring voor, want ik was een week minder lang zwanger dan ik dacht! Een erg late eisprong dus... Ik had al wel vanaf NOD zwangerschapskwaaltjes (misselijk, moe, pijnlijke borsten, buikpijn e.d.), dus was behoorlijk gefrustreerd dat de testen maar niet positief wilde worden!

Maar het kan dus... Heel veel succes!

Groetjes, Karin
15 wkn van 2e

Hey

Ik zit  nu ook in ronde 1 en ik had mijn nod afgelopen zaterdag ik heb zondag getest maar was negatief dus zit in hetzelfde schuitje als jou
het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik nu een langere cyclus heb (ik had 28 dgn vanwege de pil)

Groetjes mij

Hoi!

Dag 34 en nog steeds niets.... ik merk dat ik er toch wel erg   veel mee bezig ben en dat is natuurlijk ook niet goed.
Ik ben pas morgen of overmorgen weer in het winkelcentrum en dan ga ik in ieder geval een nieuwe test halen!!

Groetjes Janne

Terug
Bovenaan