wie had tijdens innestelingsdagen negatief, daarna positief?

<p>Hoi allemaal,</p><p>mijn vriendin zei laatst dat haar test al wel positief was rond 9 dpo. Ik heb net getest: nog negatief. Ben nu nieuwsgierig. Hoe zat dat bij jullie?</p><p>Ik heb al een week enorm beurze borsten en boven mijn linkerborst doet het pijn onder mijn sleutelbeen. Als mensen me knuffelen denk ik AU en het slaapt niet lekker. Ik ben kortademig (had ik bij eerste ook, ondanks dat het later een miskraam werd), lig wakker in de nacht en ben nu al twee ochtenden badend in het zweet wakker geworden, terwijl ik amper iets aan heb en het de andere dagen echt koud had. Vandaag rook ik ineens onder mijn oksel en het stonk gek haha (kort na het douchen al!), dat heb ik werkelijk NOOIT. Het zou dus zeker kunnen. Maar net negatief getest op 9 dpo. Zaterdag is pas mijn NOD. </p><p>Wie van jullie had tijdens de innestelingsperiode nog negatief en daarna pas positief? Ik wil mezelf namelijk geen hoop inpraten. Maar denk dan: zou het niet al positief moeten zijn, als dit zwangerschapsklachten waren?</p><p>Daarom: benieuwd hoe 't bij jullie is/was!!</p>
 
Volgens mij test je tijdens de innestelingsperiode altijd negatirf hoor, je lichaam is namelijk nog volop bezig met zisls het al zegt 'innestelen'. Hierna loopt je hcg pas op
 
Je maakt pas HcG aan na een innesteling. Dus iedereen eigenlijk :) 
Je weet alleen nooit precies wanneer de innesteling is. Ergens tussen 5 en 12 dagen na de eisprong, waarvan het vaakst op dag 8-9. Een dag of 2 a 3 daarna test je dan positief meestal. Je vriendin had ws een hele snelle innesteling. Maar dat komt niet veel voor. 
Testen zijn het meest betrouwbaar vanaf 12-14 dagen na de eisprong. In mijn geval testte ik op dag 12 heel licht positief. 
 
Bij de 1e had ik niet door dat ik zwanger was. Erg onregelmatig na anticonceptie gebruik van 15 jaar. Toen had ik dus knaltest maar goed was toen al 8 weken verder. Met de 2e testte ik ook 9 dagen voor nod met cb zwanger 1-2 en nu zit ik op 5 dagen voor nod en had ik hem nog negatief dus dat kan zeker.
 
Dankjewel dames! Duidelijk :). Dan is er inderdaad geen pijl op te trekken en kan het dus nog steeds. Spannend.
Bij mijn miskraam was ik ook later, dus toen was het al een enorme knalstreep. Vandaar dat ik dit niet zo goed wist. Zal nu dan 2-3 dagen wachten!
 
Terug
Bovenaan