Wie hadden al overgewicht en zijn nu zwanger ?

Ik ben in november geopereerd en kon hierdoor niet sporten voordat ik zwanger werd. Ik had een bmi van bijna 30 en ben nu 20 weken, je ziet het nu wel dat ik zwanger ben omdat mijn buik aan de bovenkant bol aan het worden is.
Ik heb de afgelopen weken wel een paar keer een gebakje of iets anders 'slechts' gegeten, ik wil minder suikers en vet eten maar ik denk dat wanneer ik hierop ga letten ik misschien in de stress raak, wat weer niet goed is voor de baby.

Hebben jullie tips vooor mij,
Alvast bedankt,
Marloes
 
Ik ben voordat ik zwanger raakte gestopt met roken. Ik ben toen 20 kg aangekomen en ik ben 1.85 lang en weeg dus ruim over de 100 kg.
Mijn bmi ligt ook rond de 30. is dat lui heid nee want ik heb altijd fanatiek gesport. Straks pak ik mijn dingen weer op maar ik kon niet stoppen met roken en op dieet dat werdt hem niet dussssss.

Ik geniet, van alles, ik zie wel hoe ik eruit kom na de zwangerschap. Ze zeggen dat de wat dikkere vrouw niet zo veel aankomt. Tot op heden en ik ben nu 24 weken zwanger ben ik 7 kg aangekomen.

Natuurlijk let ik er een beetje op wat ik eet, maar als er een gelegenheid is voor een gebakje dan neem ik deze zonder schuld gevoel. of een toastje of een chipje . In de stress schieten das niet goed voor zowel jou als jullie kleine ukkie, maar dat wilt toch niet zeggen dat mama niet mag genieten van dingen?? Kijk hoe je het went of keert je komt aan tijdens je zwangerschap onvermijdelijk. Geniet er dan ook lekker van. Je kunt als je wilt bewegen lekker gaan zwemmen is nog goed voor de lijn maar ook voor ukkie.
Succes met wat je ook wilt gaan doen, maar vergeet niet ...... te genieten . Groetjes Fem
 
Terug
Bovenaan