Wie hebben er nog meer 9 mei hun NOD?!?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Daar ben ik weer ik wil graag weer weten wie er nog meer hun NOD op 9 mei hebben dan kunnen we elkaar weer steunen als de spannende tijd er aan komt.Ik weet dat ik nog niet zo lang bezig ben met zwanger worden maar ik vind het wel lang duren nu. Iedere keer die teleurstelling ik vind dat wel moeilijk ik denk dan meteen dat er iets mis met me is. Ik ga nu voor ronde 5 en heb er helemaal zin in en ga weer goed klussen.Ik ga voor de zekerheid dit weekend al beginnen.Je weet maar nooit als je zo een onregelmatige cyclus hebt als ik?!?!?!Iedereen heel veel succes en ik hoop dat het een vruchtbare maand is voor iedereen die zwanger wil worden.

Veel liefs, Suus 1980

hoi suus

Ik ben sinds vandaag nieuw hier
Ik hen ook net als jij mn nod op 9 mei
We zijn vanaf nov van de pil en zijn dus met onze 5 ronde bezig
ik hoop dat het deze raak is
we doen hard ons best

groeten jellien

Hoi hoi,
ik heb hem op 8 mei, maar dat telt hoop ik ook!
Ook ik heb een onregelmatige cyclus en zit nu in ronde 5.
Groetjes V.

Hallo

Mijn cyclus is ook erg onregelmatig,
Het schommeld tussen de 28 en 32 dagen
Ik vind het dan heel moeilijk om mn vruchtbare dagen te bereken.

Jellien

hoi meiden

als ik mijn gemiddelde cyclus aanhoud heb ik op 30 april mijn nod maar aangezien ik nog steeds geen eisprong heb gehad  (nu dag 27 van mijn   cyclus) denk ik dat het rond 8 mei gaat vallen. Vorige keer was het nl ook 44 dagen en dag 44 valt nu op 8 mei. dus that`s the date for me!!!
ik zit nu in ronde 3 en het klussen gaat wel goed (je moet het toch positief inzien...hahaha)
veel succes meiden en ik volg jullie op de voet
groetjes mayo

Hoi!

Met een gemiddelde cyclus van 27 dagen zou ik ook op 9 mei uit moeten komen, Maar echt regelmaat zit er niet in. De kortste cyclus tot nu toe was 22 dagen, de langste 31 dagen. Wel spannend, het is ronde 12 voor me.
groeten, vis78

Terug
Bovenaan