Wie hebben hun NOD 9 maart??

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik heb mij NOD 9 maart en ik vind het weer heel erg fijn als er meer mensen zijn waar ik mee kan praten.Het is allemaal ook zo spannend ik dacht ook echt dat het de vorige keer ging lukken maar helaas. Ik ga nu voor de derde ronde en ben volop aan de frambozenthee en tarwekiem capsulles ik hoop dat het iets opleverd.Ik vind het toch maar lastig iedere keer met mijn eisprong, ik heb een wat onregelmatige cyclus. Ik ben nu ook heel erg ongi dat is echt heel lang geleden. Een beetje wennen allemaal, het zal ook wel komen omdat ik de pil niet meer gebruik natuurlijk. Die heb ik 12 jaar gebruikt.

Nou iedereen succes in de volgende ronde.

Groetjes Suus 1980

Hoi Suus,

Hier een "lot"genoot. Weliswaar geen 9 maart, maar 8 maart. Gelukkig heel regelmatig, dus dat heb ik wel in m'n voordeel.

Ook ik ben sinds vorige week begonnen met die tarwekiem-pilletjes. Die vallen qua grootte gelukkig wel mee (ben niet zo'n pillenslikster).

Wij zijn (of liever gezegd; Ik ben) sinds April al gestopt met de pil. We zijn al die maanden niet fanatiek bezig geweest, maar vonden het altijd wel leuk als het zou gebeuren. Sinds eind december gaat het toch wel kriebelen en willen we zelf nu ook wel heel erg graag. Vandaar dus dat deze maand onze "serieuze" poging nr. 2 is. Vorige maand voelde het goed, maar net zoals je wel meer leest op deze site zijn het allemaal "nep"verschijnselen. Hopelijk deze maand meer succes, we zien wel.

Maar lijkt me leuk om komende maand contact te houden, kijken of het lukt deze maand! Ik ga je in de gaten houden.

Groetjes,

Annemarie

Hoi
ik ben nieuw hier maar ook ik heb mijn nod op 9 maart. We zijn nu voor de tweede maand bezig, vorige maand was ik een week over tijd. Getest en negatief. Nou ja het zou ook wel erg snel zijn dus proberen we deze maand maar weer. Veel succes allemaal.
groeten mayo

hoi,

mijn nod dag is niet 9 maar 10 maart!!ook ik vind het allemaal erg spannend was deze maand 3 weken over tijd maar werd vorige week donderdag toch ong.
Je lichaam kan je goed voor de gek houden!!

liefs petra

He meiden,

mijn nod is nog iets later 12 maart, dat is uitgaande van mijn langste cyclus, ronde zes alweer, wat gaat de tijd snel.

Hoi Mayo welkom hier!

Weer afwachten en weer flink aan de klus. Mijn man is de 16e jarig en ik zou hem graag een positieve test als cadeautje geven....haha

En die frambozenthee, waar is dat goed voor en is dat gewoon van pickwick of huismerk verkrijg baar

Groetjes

Hoi,

Ik ben ook wel heel benieuwd wat die frambozenthee doet. Ik heb even snel op het internet gezocht, maar daar vind ik alleen dat het goed is voor sterke weeen. Graag hoor ik wat het nu voor ons allemaal kan betekenen dan drinken we het over g maanden ook wel weer voor sterke weeen!

liefs inimini

Hoi Iniminie,

Ik heb hier gelezen op het forum dat frambozenthee goed schijnt te zijn voor de innesteling.Dus vandaar dat ik dat drink.Maar wel met mate natuurlijk.

Iedereen op het forum succes met zwanger worden.

Veel liefs, Suus 1980

Terug
Bovenaan