Wie hebben vadaag hun NOD??

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Zoals jullie al eerder hebben gelezen heb ik vandaag mijn NOD. Voor alsnog geen rode duivels te bekennen. Ben ook  wel benieuwd naar jullie.Veel succes de aankomende dagen.

Groetjes Suus 1980

he hai heb vandaag ook mijn nod,nog niets te merken.Heb de laatste 3 keer netjes een cyclus van 25 dagen gehad(werd op de 26e dag ongi) maar heb wel erg gevoelige tepels,slijmverlies en af en toe buikpijn en opgeblazen gevoel.Valt weinig van te zeggen want dit kunnen ook symptomen voor de naderende duivels zijn.Wacht in spanning af,ben in ieder geval nog niet van plan te testen,ben daar in mijn vorige rondes behoorlijk mee op de koffie gekomen (testen en halve dag later ongi ).

Ben jij nog van plan te testen en zoja wanneer en heb je ook al ergens last van ??
groeten en succes nicolette

Hoi Nicolette,

Bedankt voor je reactie heb wel iemand nodig om de aankomende dagen mee te praten. Ben ook nog niet van plan om te gaan testen, heeft mij de vorige keer veel geld gekost. Wacht nu maar even rustig af. Ben de vorige keer gaan testen vaaf de dag datik ongi moest worden tot een week overtijd bij 35 dagen dus. Toen belde ik de huisarts en zei dat ik rustig moest afwachten en zei dat ik wel ongi ging worden over een dag of zo. En ja wel hij had helaas gelijk, de volgende dag werd ik ongi helaas.
Wanneer ben jij voor het laatst ongi geweest ik 10 januari en dit is mijn tweede ronde eerste kindje en bij jou??

Succes met afwachten ik wordt er wel iedere keer zenuwachtig van en jij??
Heb verder nog nergens last van,ben wel afgevallen en dat heb ik normaal nooit net voordat ik ongi moet worden. Ben dan juist zwaarder.

Toi toi toi

Groetjes Suus   1980

he hai,nou nog steeds niets hoor maar moest vandaag werken en had de hele dag de zenuwen ,werd er gek van dus de test ligt toch al klaar voor vanavond of morgenochtend.
Grr word gek van mezelf,dit is de 5e ronde voor het 2e kindje maar bij de 1e was het meteen raak en heb dus eigenlijk niet op de symptomen gelet.
Wel gevoelige borsten en slijmverlies nog steeds en hogere temp. ook.
Ik weet van mezelf dat als de test negatief aangeeft ik weer een paar dagen rust heb en er vanuit ga dat de duivels dus komen.
Hoe gaat het met jou ??? Al wat gesignaleerd of getest ? Laat maar even weten,groeten nicolette

Hoi Meiden,
Spannend he !!
Ik ben nu 4 dagen overtijd en moet zeggen dat de drang om te testen steeds groter word. Succes met afwachten.
Liefs Rene

Hoi Meiden,
Spannend he !!
Ik ben nu 4 dagen overtijd en moet zeggen dat de drang om te testen steeds groter word. Succes met afwachten.
Liefs Rene

Hoi Meiden,
Spannend he !!
Liefs Rene

Hoi meiden, wat spannend zeg! Dat jullie zolang kunnen wachten met die test!
Ook ik had mijn laatste menstruatie op 10 jan, en zou dus gister of vandaag ongi moeten worden en heb gister dus al een test gedaan en vanochtend weer:

POSITIEF!!! JIPPIE!! IK BEN ZWANGER!!

Dit is voor ons de 5e keer voor onze 2de, in oktober had ik een miskraam dus ik ben nog niet helemaal gerust maar probeer er wel heel erg van te genieten want als het foutgaat, maak ik me op dát moment wel zorgen, nú ben ik lekker zwanger!!! Ik heb veel hoofdpijn, ben duizelig en onwijs moe en heb ook wel rare krampjes en trekkingen in mijn onderbuik, goed of slecht, geen idee, ik had bij mijn eerste nergens last van.....

Nu is het lange wachten! Ik krijg gelukkig wel al bij 8 weken een echo dus dat is nog maar 4 weken wachten! 2 vriendinnen weten het wel al, dus ik kan er wel lekker over kletsen als ik behoefte heb!

Ik duim heel hard voor jullie!! Laat even weten wat het geworden is!!

Terug
Bovenaan