Wie Heeft Allemaal Moeten Prikken???En Resulaat Daarna??

Heey meiden...

wie van jullie moest er allemaal hormonen prikken???

ik heb Puregon,Pregnyl,Lucrin en pilletjes van utrogestan...

morge krijg ik prik instructie. en dan weet ik hoe ik alles moet gebruiken en doen....

en als jullie geprikt hebben wat was dan het resultaat bij jullie....positief of negatief??? (zwanger of Niet Zwanger)

ik krijg dan gestimuleerde IUI (met hormonen dus)

Ben Eigenlijk best benieuwd of veel meiden van jullie dit gehad hebben???

XXXX Brenie

Hoi,

Wij zijn ook gestart met iui met hormonen,dit 6x gehad.Hier niet zwanger van geraakt.Uiteindelijk met 3de IVF poging zwanger geraakt.Nu een gezonde dochter van 4mnd oud.

Succes met de iui.

Groetjes wonder2011

Heb het nog niet gehad, maar ga ook met iui beginnen. Het zh moet nog bekijken of we gestimuleerd of niet gaan proberen.

Succes, volg je ervaringen op de voet!

2 x IUI zonder medicatie niet zwanger
2x IUI met Clomid, niet zwanger
1e ICSI, 2 x zwanger maar miskraam en 3e ker niet zwanger
Nu 2e ICSI, morgen terugplaatsing en dan maar weer wachten..

Maar meid het zegt niets wat er bij een ander gebeurt, we moeten gewoon duimen dat jou dit gaat helpen!!

Succes met prikken, ik durf t niet zelf, mijn man heeft geprikt, ook wel speciaal, deden we het samen...haha

Succes!

gr Yosha

Ik prik met fostimon om de follikelgroei op gang te helpen. En Pregnyl voor de eisprong.
Ik zit nu in mijn 3e IUI. De 2 hiervoor dus zonder zwangerschap helaas. Maar ja positief blijven, je mag tenslotte 6x!

Succes!!!!

ik heb dezelfde medicijnen als jou gehad.
5 jaar terug en nu 8.5mnd terug.
1ste icsi niet zwanger
2de icsi wel zwanger, dochter word nu 5
en nu 8.5mnd zwanger door 3de icsi ( 1ste weer voor verzekering)

prikken vond ik in het begin wel spannend maar raakte eraan gewent.

vandaag geprikt..... het viel me eigenlijk heel erg mee...!!!! gelukkig deed het geen zeer.... alleen wel een raar prik gevoel...maar logisch want ik heb natuurlijk nooit in me buikie geprikt..... ik moet morge met me lucrin beginnen en daarna puregon.....en dan vrijdag 21ste voor een echo.... en dan hopen dat ik niet teveel eitjes aanmaak.....

en dan hopelijk weer snel insemineren....!!!!

XXXX Brenie

Terug
Bovenaan