Wie heeft antwoorden voor me???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik had 21 april mijn laatste ongesteldheid, volgens mijn cyclus zou ik 21 mei mijn NOD hebben. Helaas had ik gisteren 16 mei en vandaag 17 mei, wat bruin/roze slijmverlies.Niet veel maar toch. Normaal voel ik mijn ongi aankomen en nu dus niet. Twijfel nu of het mijn ongi wel is. Weet dat ik nog effe wat dagen moet afwachten om zeker te weten dat het mijn ongi is, maar heb toch wat vragen.
Kan het een innestelingsbloeding zijn? En zo ja hoever zwanger ben je dan en vanaf wanneer testen??

hoi hoi,

het kan innestelingsbloed zijn maar je kunt pas testen vanaf je nod, dus 21 mei.
denk niet meteen dat het niet zo is als de test dan nog negatief is hoor! mijn test was pas positief 3 dagen na mijn nod en die was altijd regelmatig.

Succes! groetjes roos

Ik kan me helemaal verplaatsen in jouw gevoel.

Ik had op 19 april mijn laatste NOD en verwacht mijn volgende op 21 mei. (ik heb een duidelijke eisprong gehad! (gezien bij het tempen)
Nu heb ik ongeveer drie dagen soms wat lichtroze afscheiding gehad. (alleen met afvegen (soory))
Nu hoop ik er natuurlijk het beste van.

We zitten dus te wachten op dezelfde dag....
Ik zal voor je duimen.
Succes met het wachten.
Ik heb me voor genomen dat ik in ieder geval mijn NOD afwacht en dan test op hemelvaartsdag. Dit duurt nog wel lang, maar ik wil een teleurstelling voorkomen.

(en als het dan zo is, dan schiet de tijd tenminste op.... Positief denken....)

Succes!!!!!!

Liefs Jojo

Hoi,

Deze verschijnselen treden bij mij elke maand op sinds ik gestopt ben met de pil, heel verwarrend allemaal. Over het algemeen gebeurt het alleen in de ochtend uren. Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar ik vrees dat je straks gewoon ongi wordt.

Terug
Bovenaan