Wie heeft belang bij kaarten voor Plopsa Coo

Hallo lieve meiden,

tis alweer een tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb....maar ik lees trouw jullie berichtjes en leef met iedereen mee hoor....maar we zijn er lekker ff een weekje tussen uit geweest en komen nu weer een beetje op adem.......eindelijk haha....

alleen werkt onze laptop nu niet mee.....heeft wat kuren dus ben blij dat ik nu een berichtje kan plaatsen....

maar wij hebben bij de sponsorloterij gratis toegang voor 4 personen voor Plopsa Coo gewonnen.....maar helaas is het voor ons iets te ver rijden met Linsey om daar naar toe te gaan....Yoëll zou het wel vol kunnen houden 4 uurtjes rijden maar vind het gewoon te ver voor een dagje fun...hahaha...

Maar nu is mijn vraag wie er belang bij heeft.....Tis een cadeaubon voor gratis toegang voor 4 personen.....

Dus wie mag/kan ik hiermee blij maken.....

Tis Plopsa Coo in Stavelot België en de bon is geldig tot 8 november 2009

Liefs Denise mv Yoëll en Linsey

Ons pretparkdier zou je er wel blij mee maken, die wil in alle attracties die ze ziet! En ik zag dat er ook een boomstamattractie is, dus dat vindt haar papa vast ook heel leuk   Maar als er geinteresseerden zijn die normaal gesproken niet zo gemakkelijk naar een pretpark kunnen, vind ik het wel zo eerlijk om ze aan hen te geven, wij zijn tenslotte ook al in Disney geweest!
Groetjes, Rianne en Lydia

hey meiden,

de kaarten zijn al weg.....mijn eigen vriendinnetje Marieke en dr gezinnetje staan dr nog geen uurtje rijden vandaan op de camping dus dan snappen jullie wel dat de kaarten naar haar toe gaan.....

mocht ik hier nog iemand in de straat horen die de kaarten ook heeft gewonnen en er van af willen dan geef ik een gil Riannet en Nelly.....

liefs denise

Terug
Bovenaan