wie heeft dat ook????

A

Anoniem

Guest
hoi,

ik heb al begin van mijn zwangerschap last van blaasontsteking, en ik ben nu 37 weken zwanger en heb er nog steeds last van, soms is het zo erg dat ik paar dagen niet kan plassen. heb zo veel antibiotica geprobeerd en ook cranberrie capsule, maar het blijft steeds blaasontsteking. wel raar???

heeft iemand dat ook  gehad, en ik hoop dat   het niet erg is na de bevalling????

groetjes hannah, nog bedankt voor het lezen en reageren.

Hoi Hannah,

Ik kan je niet echt helpen, want ik heb er geen last van. Het lijkt me alleen onwijs vervelend zeg. Heb wel vroeger vaak blaasontsteking gehad en het is geen pretje.

Sterkte ermee en hopelijk is het snel voorbij.

Groetjes Empe

Hoi Hannah,

Dat is heel apart en ook heel erg vervelend. Vooral als er niets helpt.
Ik kan alleen zeggen; drink veel water en drink cranberrysap. Ik snap al dat je capsules slikt, maar ik weet niet hoe geconcentreerd die zijn.

Heeft de huisarts of vk een verklaring voor jouw blaasonstekingen..

Groetjes,
Marianne

Hoi Hannah,

Herkenbaar. Ik heb hetzelfde gehad bij mijn eerste. Vervelend he. Vanaf week 6 tot aan het einde van mijn zwangerschap blaasontsteking. Vanalles geprobeerd. Na de bevalling heb ik er totaal geen last meer van gehad. Terwijl ik daarvoor nog nooit een blaasontsteking gehad had. Nu 32 wkn zwanger van de tweede en weer last van blaasontsteking sinds week 20. Blijft vervelend maar goed probeer je er bij neer te leggen en maak je verder geen zorgen.

Sterkte en hoop dat het allemaal een beetje meevalt voor je.

Linda

Hoi,
Ik heb er zelf gelukkig geen last van, lijkt me heel vervelend wat je hebt. Ik weet dat een collega van mij altijd heel veel vitamine C tabletjes eet als ze blaasontsteking heeft. Het te veel aan vit C plas je normaal gesproken weer uit. Bij haar helpt het heel erg goed. En uiteraard heel veel drinken.
Ik weet niet of je die vit C tabletjes ook onbeperkt mag gebruiken tijdens je zwangerschap!!
Patricia 41+2

Terug
Bovenaan