Wie heeft de baby al gevoeld?

Hallo allemaal,

Ik ben nu 14 weken zwanger van mn 1e, en ik had gisteren en vandaag het gevoel dat ik mijn kleine voelde!
Het is een soort ja vlindergevoel, alsof een veertje tegen mn buik zit te kietelen. Hebben jullie dat ook gevoeld? Of kan hier iemand wat meer over zeggen?

xxx miranda

Trouwens over 1,5 week ga ik voor mn 16 weken echo!!!!! 2e afspraak. Wat gaat te tijd toch snel!

Hoi,

Ik heb de kleine ook al gevoeld. Ik ben zwanger van de derde en dan weet je het gevoel misschien iets sneller te herkennen, maar het 'vlindergevoel' waar jij het over hebt is bij jou denk ik ook wel de kleine!
Lekker genieten nu, het zal steeds harder worden en steeds meer gaan lijken op trapjes.

Groetjes, Michele

hoi hoi,

Ik ben nu 13w5d zwanger van mijn tweede, mijn eerste kindje voelde ik voor het eerst met 18 weken maar gelijk al vanaf de buitenkant, nu denk ik mijn kindje ook al te voelen, het is een heel licht gefriemel van binnen, bijna niet uit te leggen. Dus ik denk dat dat het wel is maar weet het nog niet echt zeker, ik vind het zo leuk allemaal weer!!

xx natascha

Hey Dames,
ik ben nu 14 weken en 4 dagen in verwachting.
nu lag ik gisteren ziek op de bank en voelde me enorm vervelend..
ik dacht erover om een paracetamol te pakken en op het moment dat ik dat tegen mijn beste vriendin zei (ook zwanger) voelde ik 2 kleine bewegingen in mijn buik!
van echte schopjes kan ik niet spreken meer een drukkend gevoel..
ik herkende het meteen na 2 zwangerschappen en mijn hoofdpijn werd een stuk minder!
ik heb vandaag stiekem gehoopt dat ik het nogmaals zou voelen maar het zal wel weer afwachten zijn!!!

Liefs Jenny

Hoi!

Jahoor, hier ook een trotse mama! Met 14,3 weken voor het eerst die overduidelijke plopjes gevoeld! Ik voel echt iets heel licht en kort tegen mijn buik drukken vanbinnen! Ik herken het heel duidelijk van mijn vorige zwangerschap!

Kan niet wachten op onze pretecho. Met 17,3 weken krijgen we die.

Liefs, Billie

Terug
Bovenaan