Wie heeft de baby born groot (normaal formaat)?

Hallo dames,

Wie van jullie dochters hebben de normale babyborn (dus niet de little baby born?). Na een tip van Linda hebben wij een baby born bij V&D gekocht. Nu vraag ik me af of alle baby born poppen een hard plastic lijfje hebben ofdat het alleen deze is omdat het een plaspop is. Die little babyborn is namelijk zo leuk omdat die slungelig is door het zachte lijfje. Mocht er een normaal formaat zijn met ook een zacht lijfje dan wil ik die kopen dus deze ruilen maar als ze allemaal een hard lijfje hebben heeft dat geen zin.

gr.Ing

volgens mij hebben alle grote een hard lijf, maar ik weet het niet zeker. degene die ik vorige week kocht is ook de grote (normale) versie van baby born en heeft ook een hard lijf.

Groetjes Babybelle

Hoi

Alle normale baby borns hebben volgens mij een hard lijfje
Anne-Sophie heeft er ook 1 met een hard lijfje.
Maar waarom zou je ene zacht lijfje willen dan?
straks kunnen ze deze lekker in bad doen enz.
En je kunt hem goed schoonmaken.

Groetjes MArianne

Die met dat zachte lijfje is ook geschikt voor het bad en die is zo knuffelbaar. Ze neemt hem ook mee naar bed. Er zitten een soort silliconenballetjes in het lijfje waardoor hij in bad kan en ook zo weer droog is.

Maargoed een grote meid krijgt een grote pop dus waarschijnlijk vind ze die slungelpop staks minder leuk... De grote krijgt ze met sinterklaas dus we zullen het wel zien.

Bedankt voor jullie reacties!
lfs ing

hoi hoi,
Sarah had eerder een kleine pop met een zacht lijfje en heeft nu een harde baby born gekregen. De baby born is echt haar favoriet! Heel soms pakt ze wel nog die kleine erbij maar liefst dus de grote.
Het lijkt haar niets uit te maken dat die hard is en het is idd wel makkelijk met schoonmaken en mee in het badje buiten :).

Ze knuffelt die grote harde overigens ook gewoon en zeult haar overal mee naar toe.

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan