Wie heeft de Joolz Bloom wagen en wat vinden jullie ervan?

A

Anoniem

Guest
Ik blijf even op het vlak van de kinderwagens actief hoor!

Wij hebben toen ik zwanger was heel snel een kinderwagen moeten kopen omdat er complicaties waren waardoor ik al snel niet meer kon winkelen. Op zich hebben we een prima kar hoor (Quinny Speedi XS) maar qua kleur enzo is het niet echt mijn eerste keus. We moesten toen gewoon een goede hebben. Nu heb ik al een tijdje de Joolz Bloom in mijn hoofd. Ik ben er stiekum al een tijdje errug verliefd op maarree tja ik heb hem dus niet nodig. Nu heb ik vanavond aan manlief voorgesteld om de Quinny te verkopen en dan de Joolz terug te kopen. Logischerwijs verklaarde hij me voor totaal gestoord en gek omdat de Quinny nog als nieuw is en voldoet aan alle eizen maar toch wel ff 600 heeft gekost.... Daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in maarree ik heb zo'n ontzettende K zwangerschap gehad dat ik eigenlijk vind dat ik het wel verdiend heb om eens gek te doen. Dusssss wie heeft de Joolz en wat zijn de ervaringen? Kan ie inderdaad in het bos en op het strand en is de bak niet erg klein??????? Enne mocht er iemand zijn die interresse heeft in een zo goed als nieuwe Quinny Speedi SX collectie 2007 in de kleur Black Reflection.....hihihi!

x ing

Ik heb hem zelf niet, maar ik vind het echt COOL!!! Dusse, als je je man zover krijgt.........

JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik vind hem ook SUPERCOOOL! Enne de man is wel te overtuigen want mams krijgt nog een leuke bonus van het werk en dus betaald ze hem zelf. Alleen.........is het wel echt het geld waard want het ding is duuuur dus dan moet ie echt wel TOP zijn zeg maar.... Ik BAAL zo dat ik hem toendertijd niet heb gekocht,.. Durfde het niet aan omdat ie net nieuw was...

x ing

Hoi Inge,

Ik was er destijds ook helemaal verliefd op en als je de website bekijkt, is ie inderdaad ook erg stoer.
Toch hebben wij het niet gedaan. Wij vonden hem ook erg duur, zeker omdat je alle accessoires er apart bij moet kopen (nu heb jij de bak waarschijnlijk niet meer nodig, dat scheelt). Wij hebben toen uitgerekend dat we zo'n dikke 800 euro kwijt zouden zijn.
Wat ik wel vernomen heb is dat het zitje inderdaad erg klein is en dat je kindje er dus snel uitgroeit. Ik heb hem ook zien staan bij een aantal winkels en ik vond de afwerking niet zo heel erg geweldig. En ik vraag me af of ie wel geschikt is voor het bos hoor, de voorste wielen zijn erg klein.

Al met al hebben wij het niet gedaan. Wij hebben nu een Mutsaerts wagen die we in de aanbieding hebben gekocht. We waren met alles erop en eraan nog geen 400 euro kwijt, dat scheelt...........

Groetjes en succes met de overweging!
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi Inge, haha nog zo'n kinderwagen freak!! Ik herken jouw verhaal helemaal. De Bloom is inderdaad een hele mooie wagen!! Let er echter wel op dat het zitje ruim genoeg is!! Ook qua gordeltjes! Wij hadden de Trophy van BebeConfort en de Quinny Buzz, de trophy bleek te krap voor onze zoon met 8 maanden (5-puntsgordel pastte niet meer over zijn schouder, en hij moest er echt vast in zitten) en de Quinny Buzz slipte in de winkels erg (het voorwiel ervan). Dus inderdaad tijdens bonustijd heeft deze mama een Bugaboo gekocht.....ik vind het nog steeds niet de mooiste wagen, maar hij rijdt super en Robbin zit er nog zeker twee jaar prinsheerlijk in. Dus tja moraal van het verhaal, de dingen die tijdens de zwangerschap super lijken blijken soms iets minder handig. Ik heb overigens voor de Buzz nog 190 euro gekregen (zonder wagenbak) en de Trophy leverde nog 200 euro op via Marktplaats.

Succes en welke kleur gaat het dan worden? Of ga je je eigen stof kiezen.

Gr
Sandra

Terug
Bovenaan