Wie heeft de oplossing?????

Hallo,

Wie heeft er voor mij de oplossing om Sem in bedje gewoon te laten liggen. Meneer heeft sinds een week door dat het geen probleem is om met de slaapzak  aan te gaan staan. Hij vindt dit soms nog leuker dan om te gaan slapen. Hij staat nu al om half zes 's morgens in zijn bedje soms ook wel iets later en als je hem dan weer neerlegt gaat hij niet meer slapen. En om hem dan al zijn pap te gaan geven zie ik ook niet zo zitten. Dus wie heeft er voor mij een oplossing om hem te laten liggen.

Groetjes Cindy mv Sem

Renske wil sinds een paar weken draaien in bed met haar slaapzak aan dus ik ken het probleem dat ze dan niet meer wil slapen. Ik heb een spanband door haar slaapzak gedaan en haar vast aan het matras gemaakt. Zo kan ze niet meer draaien of staan. Ideaal en ze kan er niet in vast komen te zitten en ze heeft er totaal geen last van. Mijn schoonzusje doet dit ook al maanden. Kind is nu een jaar.

Idd, een spanband hebben wij bij de oudste 2 ook gedaan! Ik vond het eerst wel zielig, maar ja, ze moeten wel uitgerust zijn toch?

Marin ligt nog gewoon los met slaapzak, ze draait wel, maar slaapt dan op haar buik verder.

Hoihoi,
Mijn oudste deed dit ook,ik heb toen een safe-t-sleep aangeschaft.
Écht ideaal,moet je maar even googlen.
Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar het is van stof,gaat onder het matras door en je kindje ligt in een soort T-stuk(haha,begrijp je het nog???),dit gaat allemaal vast met klitteband.
Als het je wat lijkt,ik heb er nog één liggen,die dingen zijn vrij prijzig.
Groetjes Tanja

haha

Ik heb nog wel een safetsleep in de aanbieding.....Yoëll vind het maar 10x niks...helaas zo`n duur ding voor nix gekocht

Yoëll slaapt nu in een slaapzak met mouwen....en zonder dekens....hij gaat ook midden in de nacht staan en begint te huilen als we hem niet komen halen....we laten hem nu dus gewoon huilen en valt binnen het uur weer in slaap....en nu de dekens het bed uit zijn kan hij ook niet meer met zn hoofd er onder verdwijnen wat dus al een aantal nachten voor is gekomen....ENG hoor....

Hopelijk gaat het nu goedkomen met ons nachtspookie....

Suc6

Terug
Bovenaan