Wie heeft de tip???????

Hallo allemaal

Ik ben nu bijna 35wk zwanger, maar ik kom om van maagzuur.Ik heb zelf al antagel geprobeerd en aardappelzetmeel maar niets helpt.
Heeft iemand een tip voor mij???
Alvast dank je wel voor je antwoordt.

Groetjes Anita

Vervelend is dat he! Bij mijn eerste zwangerschap had ik er heel erg veel last van. Ik at dan wat blanke vla, dat hielp soms wel. Heb ook weleens gehoord dat een schepje suiker helpt of gewoon water drinken. Succes! (en mocht je iets hebben gevonden wat echt helpt dan horen we dat denk allemaal graag :)

Groetjes

ik had zelf ook antagel en heb ook veel blanke/vanille vla gegeten. ken ook dames die renie geslikt.
verder at ik zo goed als geen vlees.... en ook niks wbt fruit/cola warme hap na 1900....

succes!

Dat was ik even vergeten...in het begin dat ik zuurbranden had heb ik ook renie geslikt. Dit is ook veilig voor zwangere vrouwen. Wat later in de zwangerschap toen ik ontzettend veel (en soms ook pijnlijk) maagzuur had hielp bij mij de renie niet meer!

Hoihoi,

Ben zelf nu 38+1 en heb ook mega veel last van maagzuur. Wat bij mij helpt is na iedere maaltijd een gewone rennie nemen. Ter voorkoming laat maar zeggen. En 's avonds voordat ik naar bed ga neem ik dan rennie duo. Dat is nieuw, misschien herken je het van de televisiereclame. Maar deze heeft volgens de drogist een dubbele werking, het oplossen van maagzuur en het zorgt ervoor dat het niet terugstroomt in je slokdarm. Bij mij helpt het erg goed.

Eet ook niet teveel gekruid, geen bubbels en probeer 's avonds niet meer te eten. Of het moet een droog kaakje zijn.

Succes ermee!

Groetjes,
Jo

Hoi!
Ik had er zelf ook altijd heel veel last van en ik deed altijd mijn bed een klein stukje omhoog (dat scheelde al heel veel) en inderdaad 1 of 2 rennies en dan viel ik precies in slaap. Je hebt nu ook die vloeibare Rennie en dat schijnt ook echt heel goed te helpen, maar het is echt heeeeel vies!
Succes ermee!

Groetjes Dabanne!

Hoi Anita

Ik gebruikte bij mijn 1ste zwangerschap Graviscon.(ze maken er ook reclame van)
Deze werkte bij mij goed en kan geen kwaad!

groetjes

Terug
Bovenaan