wie heeft de wandelwagen easy walker

ben nog geen mamma, in dec  pas. Maar heb wel een vraag. Wie van jullie heeft een wandelwagen van easy walker (3 wieler). Ben erg benieuwd hoe deze bevallen.

Hallo,

Ik ben 6 juli bevallen van een dochter en wij hebben de Easywalker sky. Hij bevalt prima, zeker de prijs kwaliteitverhouding. ik heb hem via de postbank besteld met rentepunten, kost ie namelijk de helft. De Easywalker is wel minder compact en iets zwaarder dan bijvoorbeeld de Bugaboo, maar als je er dan tegenover stelt dat deze (wel postbankprijs) dan wel ruim 400 euro duurder is, maakt dat voor mij niet uit, want hij past evengoed in de achterbak van onze auto. Verder is hij makkelijk opklapbaar en kan jezelf de wielen heel makkelijk verwijderen, past ie zeker in iedere kofferbak. Verder is deze wagen, meer dan bv de Bugaboo beter geschikt voor in het bos en op het strand. Bugaboo is daarentegen weer wendbaarder en makkelijker met bv het openbaar vervoer. Ik ben heel tevreden, krijg de wagen makkelijk in en uit de auto en ook in winkels kom ik door bv de poortjes. De kinderwagenbak is ook vrij groot. Verder rijdt hij ook erg goed.

Wij hebben de Easywalker classic. Ik vind 'm geweldig. We hebben geen auto, dus ik heb geen idee of 'ie makkelijk in een auto vervoerd kan worden, maar in het openbaar vervoer (trein, bus) gaat het prima.
Groetjes, Marijke

Terug
Bovenaan