Wie heeft dezelfde ervaring als ik?

5 Jaar geleden ben ik bevallen van een mooie dochter, Ik heb daarna een onsteking gehad aan mijn eierstokken, Die ik niet gemerkt heb, tot ik verschrikkelijke buikpijn kreeg, en zelfs niet meer kon lopen, dit alles is nu verholpen, op Wat verklevingen na, 1 eierstok scheint nog open te zijn, dus zwanger worden kunnen we nog wel, We zijn nu bezig met een 2e, En ik heb 6 juni een eisprong gehad(ik werk met ovulatietestjes van de Kruidvat, 5 Voor 9,95,-) Mijn eisprong duurde tot 8 juni, Normaal Als ik mijn eisprong voel, 6 juni heb ik hem ook gevoeld, Dan stoppen de steken/Krampen na mijn eisprong, En deze maand (nu inmiddels 8 dagen al) blijven de steken aanhouden, ik ben Sagoreinig, opgeblazen gevoel.. steken meer rechts als links, soms steekjes bij mn navel, Ik kan nog niet testen, wie o wie Maakt hetzelfde mee of heeft hetzelfde mee gemaakt? ik ben bang voor een BBZ omdat ik verklevingen heb. Groetjes mama kim

De reacties van je lichaam - om gek van te worden!!! Ik voel ook altijd van alles en het lijkt ook wel elke maand iets anders. Het zou natuurlijk maarzo kunnen zijn als ik je verhaal lees maar de symptomen zijn mij niet bekend.

Succes

Hallo kim,

Ik herken het wel.
Heb zelf namelijk maandelijks die klachten/symptomen.Voel ook na mijn eisprong regelmatig krampen links en rechts.
Helaas weet ik als geen ander dat je lichaam je goed in de maling kan nemen.En dat als je erop gefocusd ben het nog meer voelt.
Helaas kan je niks anders doen dan afwachten als het nog niet zover is om te testen.
Probeer afleiding te zoeken dit helpt je om je niet zo te focussen op je lichaam.

Succes.

Gr suusje26

Dank jullie wel Suusje & Moeska,

Vancht weer hard mn bed uit gerend, Vanwege een volle Blaas..En heb steken in mn linker Borst, het Vrouwenlichaam kan je inderdaad erg in de Maling nemen, maar wat ik deze maand voel, Voel ik nooit! bij mij verdwijnen de steekjes/Krampjes 2 dagen na mijn eisprong weer, en Beginnen pas weer 1 of 2 dagen voor mijn NOD, & tijdens mijn NOD. Nu niet het geval? heel vreemd!

ha mamakimmie,

Hopelijk zijn dit allemaal goede tekenen...wanneer kun je testen.
Ik zou proberen om je niet te druk te maken over n BBZ...k weet er zelf alles van hoe lastig dit is...

Ik ben na hele lange tijd zwanger geraakt, wat volgens de dokters onmogelijk was.

Mijn ene eileider is afgesloten en de ander gedeeltelijk...we waren dus ook heel bang voor n BBZ en ik voelde ook allemaal steken op de plek waar het zou moeten zitten (de kant die n beetje open is)....
toch zat de baby op de juiste plek! kun je nagaan wat je je allemaal in je hoofd haalt!

Hopelijk heb je snel n positieve test.
en als het echt n BBZ zou zijn, wat je niet hoopt, hoeft het in het begin nog helemaal geen gevaar te zijn...ook al wil je natuurlijk dat het kindje gewoon op de goede plek zit en er echt n goede zwangerschap komt!

sterkte!

Dankjewel Sprakle,
Sinds gister een opgezette klier ondekt in mijn linker Borst, je ziet hem niet, maar voeld hem wel. Dit heb ik nooit eerder mee gemaakt, zelfs niet bij mijn 1e zwangerschap, wel maakt jouw verhaal mij iets gerustelliger, Want Vanwege mijn verklevingen denk ik ''echt'' dat er geen 2e zwangerschap komt, 1 eileider zit dicht, en 1 ook een beetje open, Ik zij al tegen mn man; Zou het celletje erdoorheen gezwommen zijn? Het maakt je zo onzeker! Groetjes mamakim

Terug
Bovenaan