wie heeft dit mee gemaakt??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

eigenlijk is dit voor de zwangeren onder ons bedoeld.
het is namelijk zo. dat ik denk dat ik vandaag mijn nod heb. maar heb sinds vanmiddag wat krampjes onder in mijn buik. ook moet ik de afgelopen paar dagen vaker plassen. en heb last van mijn borsten... mijn vraag is nu: kan ik ondanks deze krampjes toch zwanger zijn? of is dit weer een voorteken dat de  er aan zitten te komen. mijn laatste nod was pas na 54 dagen. dus weet niet wat het deze keer voor cyclus gaat worden.

dus welke zwangeren onder ons hebben ook last gehad van de kwaaltjes, maar bleken toch zwanger te zijn?

xx dd

3e ronde, eerste kindje

Hoi Hoi,

toen ik dus zwanger was (wat ik niet wist natuurlijk) had ik een ongi gevoel. ik had toen echt een test gekocht om het allemaal uit te sluiten, bleek ik dus toch zwanger.

Dus krampjes in je buik kan van alles betekenen. RD of zwanger????? Spannend.

Succes

X Saskia

hoi saskia,

bedank voor je reactie. geeft me weer wat hoop.
heb vanmorgen getest met een kruidvat test. hij gaf gelijk na 1 minuut al een licht streepje. maar ik kan het nog niet geloven. durf het niet te geloven...

ik heb ook al een mailtje geplaats op het zwanger zijn forum. daar zeggen me dat ik gewoon zwanger ben. en voor de zekerheid over twee dagen nog eens te testen. er waren meiden bij die ook poitief testen met kruidvat test. streepje is streepje!! hoe licht die ook is zeggen ze. nou ja, we zullen zien. ik hoop het zo.

xx dd

ps: wel last van mijn borsten. en gister moest ik veel plassen vandaag al weer iets minder

Hoihoi!
Ik heb, toen ik mijn NOD had, 's avonds ook getest (werd normaal altijd 's morgens ongi, en had geen geduld meer haha) met een test van het kruidvat, en die gaf ook een héél licht streepje aan.. Dus ik had ook zoiets van Ja is het nu wel of niet?? Maar na 2 dagen nog eens gedaan, en toen na 3 dagen nog eens en het streepje werd dikker en dikker.. Dus ik hoop dat hetzelfde voor jou opgaat!!! Maar als de test alleen op Hcg reageren is een streepje duidelijk zwanger zijn, dusse.....!!!!
Groetjes Anne-Marie

Terug
Bovenaan