wie heeft dit meegemaakt en is toch zwanger???

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, ik kom hier even gillen ik heb iets heel raars mee gemaakt. ik heb het hele verhaal al in het zwanger worden forum gezet dus ik heb het gekopieerd, ik hoop zo dat iemand die ook hier zit mij iets kan vertellen en of iemand dit herkend,

liefs vlinder

Ik ben gister hier niet geweest, omdat ik toch in de rats zit. ondanks mijn positieve test,
Ik was naast blijdachap ook erg onzeker, dus...ik heb gisterochtend opnieuw getest, en... het is   niet tegeloven maar negatief hoe
kan dit, ben ik gek aan het worden???? ik wist me geen raad, nog
steedst misselijk, een positieve tet, nog niet ongi en dan...een
negatieve test. boos, huilen verward, heb ik de verloskundige op
gebeld, die vertelde dat zei toch echt denkt dat ik wel zwanger ben,
maar omdat ik nu zo vreeselijk onzeker ben, mag ik maandag om 11.30 een
inwendige echo. we gaan dan nog niet alles kunnen zien maar wel of ik
nu wel of niet zweanger ben ik wil gewoon zekerheid dit is echt
vreselijk!!! echt geloof me.
Ik hou jullie op de hoogte zoiezo na
wat er mAandag tezien is laat ik weten, ik hoop zo dat ik dan eindelijk
mag gaan genieten!!!!

Hoi,

nou, je bent echt wel zwanger dan hoor... Je hebt waarschijnlijk met een ander merk test nog een keer getest? (Nooit meer doen dus, vooral alleen maar doen als eentje negatief blijft en je denkt: Kan niet... Nooit doen als eentje wel gewoon positief test...)

Maar goed, even mijn verhaal: ik was over tijd en elke keer die test maar negatief. Op een gegeven moment donderdags getest, niks, maar na een uur een heeeeeeeeeeeel licht streepje. Maar OK, die mag je dan niet meer serieus nemen: Moet binnen een half uur er staan, anedrs geldt het niet. Maar ik dacht dus toch: ja, nouja, dan is m'n HCG gewoon nog erg laag....
Volgende dag naar de huisarts gegaan, test negatief, (terwijl ik dacht: die zullen wel zulke gevoelige testen hebben, beter dan bij de drogist). Twee dagen later met zelfde merk als donderdags: ja hoor, zwanger! Dat was 2,5 week na m'n NOD....

Wat het is: niet ieder merk is even gevoelig, dus jouw tweede test is gewoon minder gevoelig en zegt negatief, terwijl je wel zwanger bent, (want anders was die eerste test echt nooit en te nimmer positief geweest hoor!

Ik heb destijds internet afgestruind en kwam er achter dat sommige vrouwen zo weinig HCG hebben, zelfs op de top van hun waardes, dat als je dat terugrekent naar NOD er nooit genoeg HCG in hun urine zit om dat met een test aan te kunnen tonen. Voor sommige vrouwen betekent dat dat ze zelfs pas bij 6 weken na NOD positief zullen gaan testen met een zwangerschapstest.
Die testen zijn afgesteld op gemiddelde waarden aan HCG in je urine en niet elke vrouw is gemiddeld, (zou wel gemakkelijk zijn). Maar als 1 test positief is, ben je gewoon zwanger, want zo'n test kan alleen positief worden door HCG en HCG heb je alleen in je urine als je zwanger bent, (en uiteraard ook als je een miskraam hebt gehad: dat is de enige factor waardoor die testen onbetrouwbaar kunnen zijn: stel je hebt afgelopen maand een miskraam gehad en bent gelijk gegaan voor weer zwanger worden, en je test deze maand, dan kan ie positief testen op het HCG wat nog in je urine aan het afvloeien is vanwege je miskraam... Maar als je niet recent een miskraam hebt gehad kan ie dus echt alleen maar positief testen als je zwanger bent...

Gefeliciteerd dus!

owww dank je wel voor   je reactie, ik hoop zo dat ik ook gewoon zwanger ben,
Ik tel echt de dagen af voor ik naar de verloskundige kan, duimen duimen duimen, maar jou verhaal geeft mij wel weer wat hoop, dank je wel . hoe ver ben je nu???

liefs vlinder

hoi vlinder

Ik ken je verhaal
Toen ik 19 was had ik ook allemaal zwangerschapsverschijnselen
 Toen ik 6 weken was had ik een test gedaan
Die was positief kon het niet geloven zag ik het echt goed het was ook zo licht dat streepje.En ik wa snet wakker zat echt in mijn ogen te vrijven om het goed te zien
heb mijn vriend uit zijn bed getrokken en vroeg of hij ook een tweede streepje zag en hij zag het ook
Dus ik dacht gelukkig ik ben dus niet gek
Ik had de volgende dag weer een test gedaan ik had er toch nog een in huis liggen
en tenslotte was de eerste erg licht
Maar die was ineens negatief ik wa szo onzeker en mocht twee dagen later naar de vk
omdat ik toch al bijna 7 weken was ze heeft toen gezecht
je moet nooit een tweede test doen als je eerste positief is want positief is positief
Ze heeft voor mijn geruststelling inwendig gevoeld met haar vingers en zij ook ter bevestiging nou meid je voelt echt gewoon zwanger pffff wat was ik blij.
En ik heb nu een lieve leuke dochter lopen van 2,5
Nu zijn we bezig voor een nummer twee ik hoop dat het snel raak is
Heel veel succes bij de vk

dank jullie wel voor jullie verhalen, ik ben er gister echt aan gaan geloven en me zo blij gevoeld, ik ben in een dagboekje gaan schrijven leukkkkkkkkkkkk ,
helaas erg kort vanmorgen begon ik te bloeden, ik voel me ook echt niet lekker.
ik ben echt blij met jullie verhalen ook al loopt het hier nu even anders.

liefs vlinder

Terug
Bovenaan