wie heeft dit meegemaakt?

hallo

ik weet dat dit het forum is voor zwangeren maar ik heb toch een vraag? Ik ben reeds 18 dagen overtijd,normale cyclus en al een half jaar van de pil omdat ik er niet zo goed tegen kan, en ik blijf negatief testen. Het klinkt misschien wat vreemd maar laatste keren hebben mijn man en ik gemeenschap gehad en voor het zingen kerk uit(klinkt ook apart)...maar goed één keer is het dus mis gegaan dit is op dag 12 van mijn cyclus geweest. Ik had bij mijn vorige zwangerschap,zoontje inmiddels 1 jaar, ook geen zwangerschapsverschijnselen maar teste wel vrij snel positief. Nu heb ik alleen wat gevoelige,voelt als koude,tepels. Maar ik vind het er frustrerend op deze manier, wil graag weten of ik zwanger ben of niet? Heb ook contact gehad met de huisarts maar die zegt gewoon AFWACHTEN

Heeft iemand het wel eens meegemaakt negatief te testen en toch zwanger te zijn?

Hoop dat er iemand een antwoord heeft?

Sorry, ik heb dit niet meegemaakt.
Gewoon afwachten is volgens mij voor jou geen optie. Kijk het anders nog twee dagen aan en vraag toch een gesprek aan met je huisarts, omdat je dit zo bezig houdt.
Sommigen maken pas later zoveel hcg aan dat de test daarop aanslaat.
Sterkte.

Groeten,
Tamar

18 dagen overtijd en je huisarts vindt dat je nog steeds moet afwachten? Ik vind het best lang, ik zou toch nog een keertje bellen.

hoi rosee

ik heb het ook eens meegemaakt.
ik ben nog steeds niet zwanger na 1.5 jaar en heb een zeer regelmatige cyclus van 24 dagen.
ik ben 1 keer 3 weken overtijd geweest en negatieve testen en 2 nega bloedtesten.
wat bij mij het geval zou zijn geweest is dat ik waarschijnlijk zwanger ben geweest maar al vroeg is afgebroken. mijn lichaam zette toen geen ongi op gang door zwangerschap signaal maar ook geen zw hormoon ontwikkeld dus ook geen positieve test. het duurde dus 3 weken om alles weer goed op gang te laten komen.
ik wil je niet ontmoedigen maar probeer er rustig onder te blijven want het vreet zo aan je.

succes kim

Is misschien frustrerend, maar wat kan een huisarts doen? Nog een keer een test, maar ja, dat kun je zelf ook en die zijn neg.

Zelf ben ik erg onregelmatig, dus heb geregeld lange termijnen. Weet je wanneer je eisprong precies was?

Enne... misschien de volgende keer toch maar een "regenjasje" om?

Terug
Bovenaan